745 GL 1992 USA B230F AW70

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1839
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontakt:

Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: JoeM »

Gorzej niż z jednym zbitym :lol:
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3657
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

JoeM pisze:Gorzej niż z jednym zbitym :lol:
Zbity nie był. Stop był już różowy a nie czerwony mimo że dwa razy już go malowałem. Straciłem cierpliwość do ratowania.
0 x
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1839
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontakt:

Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: JoeM »

endriugto pisze:
JoeM pisze:Gorzej niż z jednym zbitym :lol:
Zbity nie był. Stop był już różowy a nie czerwony mimo że dwa razy już go malowałem. Straciłem cierpliwość do ratowania.
W sensie, że wolałbym jeździć ze zbitym i podziel przez śmiech ;)

P.s. ten prawy to też Depo?
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3657
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

JoeM pisze:
endriugto pisze:
JoeM pisze:Gorzej niż z jednym zbitym :lol:
Zbity nie był. Stop był już różowy a nie czerwony mimo że dwa razy już go malowałem. Straciłem cierpliwość do ratowania.
W sensie, że wolałbym jeździć ze zbitym i podziel przez śmiech ;)

P.s. ten prawy to też Depo?
Prawy jest chyba ori. Był pęknięty kleiłem go i polerowałem.
Lewy był zamiennikiem. Nie wiem jakiej firmy.
0 x
Awatar użytkownika
Jake
Posty: 92
Rejestracja: 04 października 2017, 09:20
Lokalizacja: Kraków

Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Jake »

DEPO podobno robi fatalne reflektory główne (przednie), ale to tylko wiedza zasłyszana, natomiat lampy tylne, boczne, kierunki wcale nie sa tak chłamowate jak niektorzy sie zazekaja. Mam w Trooperze 3 sezon tylne lampy DEPO, wygladaja bardzo ładnie, swieca swietnie, klosz jest klarowny, nie matowieje. Gowniane - to fakt były oprawki na zarowki, ale zalozylem te z oryginalnych lamp i problem sie rozwiazał.
Smiało zakladałbym nowa prawa lampe. Lepiej miec ładne, niezmatowiale podróbki ktore wygladaja jak ori, niz matowe, popekane ori klosze wolajace o pomste do nieba :)
0 x
Isuzu Trooper 3.1D 1997r
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991r.
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3657
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Jake pisze:DEPO podobno robi fatalne reflektory główne (przednie), ale to tylko wiedza zasłyszana, natomiat lampy tylne, boczne, kierunki wcale nie sa tak chłamowate jak niektorzy sie zazekaja. Mam w Trooperze 3 sezon tylne lampy DEPO, wygladaja bardzo ładnie, swieca swietnie, klosz jest klarowny, nie matowieje. Gowniane - to fakt były oprawki na zarowki, ale zalozylem te z oryginalnych lamp i problem sie rozwiazał.
Smiało zakladałbym nowa prawa lampe. Lepiej miec ładne, niezmatowiale podróbki ktore wygladaja jak ori, niz matowe, popekane ori klosze wolajace o pomste do nieba :)
O trwałości się jeszcze nie wypowiadam. Wyglądają całkiem dobrze. Problem jest w ich kształcie i uszczelkach. Górą i dołem przylegają a środkiem odstają i leci woda czy tam słoneczko zagląda w zależności od okoliczności przyrody. Dodam że autko moje jest nie walone i nigdy nie naprawiane w tylnej części. Nagimnastykowałem się żeby to zamontować tak żeby nie było prześwitów a plastik już trzeszczał.
0 x
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Bo podstawa to dać oryginalne uszczelki, wtedy wszystko ładnie pasuje. Ja mam u siebie już 3 lata i wyglądają nadal jak nowe.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3657
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Volvo 745 turbo pisze:Bo podstawa to dać oryginalne uszczelki, wtedy wszystko ładnie pasuje. Ja mam u siebie już 3 lata i wyglądają nadal jak nowe.
Niestety nie mam oryginalnych uszczelek tylko te od starych zamienników :(
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3657
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Taka sytuacja.
Lekki wyciek był a ja nie lubię wycieków.
Blok i głowica wyglądają w miarę ok. Głowica pojechała do ewentualnej regeneracji.
Załączniki
IMG_20200313_143434_copy_816x612.jpg
IMG_20200313_143434_copy_816x612.jpg (160.26 KiB) Przejrzano 7210 razy
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3086
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

oooo zielone wtryski i bark dud ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
ODPOWIEDZ