745 GL 1992 USA B230F AW70
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
Zbity nie był. Stop był już różowy a nie czerwony mimo że dwa razy już go malowałem. Straciłem cierpliwość do ratowania.JoeM pisze:Gorzej niż z jednym zbitym
0 x
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
W sensie, że wolałbym jeździć ze zbitym i podziel przez śmiechendriugto pisze:Zbity nie był. Stop był już różowy a nie czerwony mimo że dwa razy już go malowałem. Straciłem cierpliwość do ratowania.JoeM pisze:Gorzej niż z jednym zbitym
P.s. ten prawy to też Depo?
0 x
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
Prawy jest chyba ori. Był pęknięty kleiłem go i polerowałem.JoeM pisze:W sensie, że wolałbym jeździć ze zbitym i podziel przez śmiechendriugto pisze:Zbity nie był. Stop był już różowy a nie czerwony mimo że dwa razy już go malowałem. Straciłem cierpliwość do ratowania.JoeM pisze:Gorzej niż z jednym zbitym
P.s. ten prawy to też Depo?
Lewy był zamiennikiem. Nie wiem jakiej firmy.
0 x
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
DEPO podobno robi fatalne reflektory główne (przednie), ale to tylko wiedza zasłyszana, natomiat lampy tylne, boczne, kierunki wcale nie sa tak chłamowate jak niektorzy sie zazekaja. Mam w Trooperze 3 sezon tylne lampy DEPO, wygladaja bardzo ładnie, swieca swietnie, klosz jest klarowny, nie matowieje. Gowniane - to fakt były oprawki na zarowki, ale zalozylem te z oryginalnych lamp i problem sie rozwiazał.
Smiało zakladałbym nowa prawa lampe. Lepiej miec ładne, niezmatowiale podróbki ktore wygladaja jak ori, niz matowe, popekane ori klosze wolajace o pomste do nieba
Smiało zakladałbym nowa prawa lampe. Lepiej miec ładne, niezmatowiale podróbki ktore wygladaja jak ori, niz matowe, popekane ori klosze wolajace o pomste do nieba
0 x
Isuzu Trooper 3.1D 1997r
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991r.
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991r.
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
O trwałości się jeszcze nie wypowiadam. Wyglądają całkiem dobrze. Problem jest w ich kształcie i uszczelkach. Górą i dołem przylegają a środkiem odstają i leci woda czy tam słoneczko zagląda w zależności od okoliczności przyrody. Dodam że autko moje jest nie walone i nigdy nie naprawiane w tylnej części. Nagimnastykowałem się żeby to zamontować tak żeby nie było prześwitów a plastik już trzeszczał.Jake pisze:DEPO podobno robi fatalne reflektory główne (przednie), ale to tylko wiedza zasłyszana, natomiat lampy tylne, boczne, kierunki wcale nie sa tak chłamowate jak niektorzy sie zazekaja. Mam w Trooperze 3 sezon tylne lampy DEPO, wygladaja bardzo ładnie, swieca swietnie, klosz jest klarowny, nie matowieje. Gowniane - to fakt były oprawki na zarowki, ale zalozylem te z oryginalnych lamp i problem sie rozwiazał.
Smiało zakladałbym nowa prawa lampe. Lepiej miec ładne, niezmatowiale podróbki ktore wygladaja jak ori, niz matowe, popekane ori klosze wolajace o pomste do nieba
0 x
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
Bo podstawa to dać oryginalne uszczelki, wtedy wszystko ładnie pasuje. Ja mam u siebie już 3 lata i wyglądają nadal jak nowe.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
Niestety nie mam oryginalnych uszczelek tylko te od starych zamiennikówVolvo 745 turbo pisze:Bo podstawa to dać oryginalne uszczelki, wtedy wszystko ładnie pasuje. Ja mam u siebie już 3 lata i wyglądają nadal jak nowe.
0 x
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
Taka sytuacja.
Lekki wyciek był a ja nie lubię wycieków.
Blok i głowica wyglądają w miarę ok. Głowica pojechała do ewentualnej regeneracji.
Lekki wyciek był a ja nie lubię wycieków.
Blok i głowica wyglądają w miarę ok. Głowica pojechała do ewentualnej regeneracji.
- Załączniki
-
- IMG_20200313_143434_copy_816x612.jpg (160.26 KiB) Przejrzano 7210 razy
0 x
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
oooo zielone wtryski i bark dud ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego