To daj znać gdzie go na złom oddajeszkonradko pisze:Nie stać Cięendriugto pisze:Co tam jest tak dokładnie za silnik i skrzynia. Jakby co jestem chętny na zakup
240 USA -> 245 USA
Re: 240 USA -> 245 USA
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Specjalnie dla Ciebie adres będzie zagadką na miarę Jigsawaendriugto pisze:To daj znać gdzie go na złom oddajeszkonradko pisze:Nie stać Cięendriugto pisze:Co tam jest tak dokładnie za silnik i skrzynia. Jakby co jestem chętny na zakup
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Dziś, na dzień przed końcem roku podjąłem kolejną kontrowersyjną decyzję Skoro cegła ma zostać jak najmniej zmodyfikowana postanowiłem zostawić jednostkę napędową w aucie. Oczywiście poddam ją modyfikacjom ale postaram się by zachowany został duch szwedzkiego sztrucla. A za zaoszczędzone pieniądze zrobimy coś ładnego w środku i na zewnatrz, np lambo doors...
1 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: 240 USA -> 245 USA
Wiem, powtarzam się, zrób z kombi kabrioleta.
To będzie coś, "COŚ WIELKIEGO"
To będzie coś, "COŚ WIELKIEGO"
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
To co dla ciebie jest wielkie, dla kogoś innego może być malutkie.takijedenkuba pisze:Wiem, powtarzam się, zrób z kombi kabrioleta.
To będzie coś, "COŚ WIELKIEGO"
Żarty na bok. W przyszłym tygodniu jestem umówiony z gośćmi z smcar.pl na oględziny i wycenę prac remontowych budy. Liczę, że w ciagu max dwóch tygodni uda mi się skompletować większość potrzebnych elementów. Nie wiem jednak czy znają się na silnikach Volvo więc jeśli możecie polecić kogoś komu oddałbym auto na remont ew. uturbienie napędu to będę wdzięczny.
0 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: 240 USA -> 245 USA
Ja to robiłem, ale się osobiście nie polecę.
Bo jak dokładam do pieca to się korby urywają
Bo jak dokładam do pieca to się korby urywają
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
W B230F korbowody są chyba słabsze niż w seryjnym B230FT więc może dobrze zrobiłeś tylko za bogato dmuchasz ?takijedenkuba pisze:Ja to robiłem, ale się osobiście nie polecę.
Bo jak dokładam do pieca to się korby urywają
0 x
-
- Posty: 760
- Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14
Re: 240 USA -> 245 USA
Miało być 60tyś pln na budowe auta a tu z każdym kolejnym komentarzem zostaje co jest w serii.Czarno to widzę
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Odbudowa jest podstawą, swap miał być dodatkiem. 60k z zakupem auta włącznie, zostało jeszcze 40k. Min 10 pójdzie na wnętrze, drugie tyle albo więcej na budę. Dodatkowo trzeba usztywnic nadwozie, wymienić kilka rzeczy. Jak dobrze pójdzie to zostanie 15k luzem co miało być przeznaczone na swap. Z tego jak wydam polowe na remont silnika i turbo to też tragedii nie bedzie. Zobaczymy czy moje kalkulacje mają sens po pierwszym etapie. Fachowe komentarze zawsze mile widziane.grzesiekosmos pisze:Miało być 60tyś pln na budowe auta a tu z każdym kolejnym komentarzem zostaje co jest w serii.Czarno to widzę
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Trochę mały miałeś ten budżet na swap. Nawet jakbyś robił wszystko sam mogłoby nie wystarczyć, a już na pewno jeśli zleciłbyś to komuś to nie wydałoby w tej kwocie.
0 x