240 USA -> 245 USA
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: 240 USA -> 245 USA
Było i to z 240 nawet.takijedenkuba pisze:Zrób z kombi kabrioleta, jeszcze tego nie było.
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Konradko, ja tu nie widzę polskiego narzekactwa, a bynajmniej nie z naszej strony. Oczekujesz opinii i ją dostajesz. Póki co jak najbardziej jest konstruktywna. Chwała tym którzy bronią świetnie zachowany egzemplarz przed palnikiem. Jedni mają szacunek dla historii, a drudzy dla kasy bo wielu z nas musi ciężko pracować aby móc sobie pozwolić na zdrowy egzemplarz. Ty też zapewne na samochód pracowałeś i możesz z nim zrobić co ci się podoba. Jeśli już los łosia jest przesądzony to rób go pod siebie i nie pytaj o zdanie. Jednak skoro postanowiłeś się tym dzielić (co bardzo mnie cieszy) to szanuj naszą opinie. Masz sporo amunicji ale twoje działo nie jest skalibrowane . Masz mnóstwo pomysłów ale kilka z dupy. Głośno myślisz, wiec nie dziw się negatywnej krytyce. Często będą studzone Twoje zapędy ale sadzę że to dobrze. Zaoszczędzisz czas i pieniądze. To początek wątku w którym mniej więcej zdefiniowałeś się. Większość wypowie się teraz bo może da się coś jeszcze uratować i na tym skończy się bo to nie ich bajka.
Moje zdanie co do bieżących pomysłów. Cofnięcie tylnej kanapy jest bez sensu. Oparcie cofniesz ale nie siedzisko. Co do siedzeń z alfy. Zniósłbym przednie (nie u siebie) ale tył dla mnie to straszny babol. Oparcie jest za wysokie. Strasznie dziwnie to wygląda. Masz spory budżet, więc nie idź w półśrodki. Jeśli chcesz przerabiać to rób to dobrze i nie idź na łatwiznę. Są wygodniejsze fotele ale naprawdę nie można narzekać na oryginały. Przednie maja słabe trzymanie wiec może z tym podziałaj. Są tapicerzy magicy. Przerobią fotel dodając boczne trzymanie. Tyłu nie ruszałbym. Co zrobić ze środkiem? Piszesz że chcesz poprawić co spieszyła fabryka. Fabryka była konsekwentna. Całość jest spójna. Jest tak toporna w środku jak i na zewnątrz Tego chcieli ludzie i to kupowali. Prostota jest cool . Jeśli miałbym zmieniać wnętrze to tylko z duchem lat i z użyciem dobrych materiałów. Morze to cie zainspiruje:
Moje zdanie co do bieżących pomysłów. Cofnięcie tylnej kanapy jest bez sensu. Oparcie cofniesz ale nie siedzisko. Co do siedzeń z alfy. Zniósłbym przednie (nie u siebie) ale tył dla mnie to straszny babol. Oparcie jest za wysokie. Strasznie dziwnie to wygląda. Masz spory budżet, więc nie idź w półśrodki. Jeśli chcesz przerabiać to rób to dobrze i nie idź na łatwiznę. Są wygodniejsze fotele ale naprawdę nie można narzekać na oryginały. Przednie maja słabe trzymanie wiec może z tym podziałaj. Są tapicerzy magicy. Przerobią fotel dodając boczne trzymanie. Tyłu nie ruszałbym. Co zrobić ze środkiem? Piszesz że chcesz poprawić co spieszyła fabryka. Fabryka była konsekwentna. Całość jest spójna. Jest tak toporna w środku jak i na zewnątrz Tego chcieli ludzie i to kupowali. Prostota jest cool . Jeśli miałbym zmieniać wnętrze to tylko z duchem lat i z użyciem dobrych materiałów. Morze to cie zainspiruje:
2 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Przekonałeś mnie do foteli i kanapy, Konrad 0 : Forum 1
Zieleniak bardzo ładny, skóry wyglądają na postarzane. Podoba mi się taki pomysł, ale pewnie kosztuje tyle co fura.
Zieleniak bardzo ładny, skóry wyglądają na postarzane. Podoba mi się taki pomysł, ale pewnie kosztuje tyle co fura.
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 240 USA -> 245 USA
Ten wóz jest z 1984 i jest po prostu używany a nie postarzany. To służbowy wóz prezesa firmy Hermés, tych od torebek.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 240 USA -> 245 USA
Skóra nie jest postarzana. To efekt uboczny skóry otwartej (semiliny). Osobiście bardzo mi si e to podoba ale ze względów praktycznych nie użyłbym takiej. Jest wiele innych fajnych skór. Same siedzenia w skórze to koszt 2- 3 tyś z materiałem. Na cenę wpływa oczywiście stawka tapicera i koszt skóry. Tak na szybko tu masz nieco o skórach;
http://skora-info.pl/Sk%C3%B3ra_samochodowa
http://skora-info.pl/Sk%C3%B3ra_samochodowa
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Dziś pojechałem na przegląd. Wszystko pięknie i ładnie, panowie, starsi już diagności z łezką w oku oglądali cegłę Jedyne co wyszło to cieknący korek miski olejowej i uszczelniacz skrzyni, po roku od wymiany takie usterki nie wróżą niczego dobrego. Jak widać ten napęd nie chce zostać w cegle i nie może się doczekać wycieczki na złomowisko.
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Co tam jest tak dokładnie za silnik i skrzynia. Jakby co jestem chętny na zakup
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Nie stać Cięendriugto pisze:Co tam jest tak dokładnie za silnik i skrzynia. Jakby co jestem chętny na zakup
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 240 USA -> 245 USA
B230F z AW70.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW