Re: 240 USA -> 245 USA
: 29 grudnia 2016, 18:34
To daj znać gdzie go na złom oddajeszkonradko pisze:Nie stać Cięendriugto pisze:Co tam jest tak dokładnie za silnik i skrzynia. Jakby co jestem chętny na zakup
To daj znać gdzie go na złom oddajeszkonradko pisze:Nie stać Cięendriugto pisze:Co tam jest tak dokładnie za silnik i skrzynia. Jakby co jestem chętny na zakup
Specjalnie dla Ciebie adres będzie zagadką na miarę Jigsawaendriugto pisze:To daj znać gdzie go na złom oddajeszkonradko pisze:Nie stać Cięendriugto pisze:Co tam jest tak dokładnie za silnik i skrzynia. Jakby co jestem chętny na zakup
To co dla ciebie jest wielkie, dla kogoś innego może być malutkie.takijedenkuba pisze:Wiem, powtarzam się, zrób z kombi kabrioleta.
To będzie coś, "COŚ WIELKIEGO"
W B230F korbowody są chyba słabsze niż w seryjnym B230FT więc może dobrze zrobiłeś tylko za bogato dmuchasz ?takijedenkuba pisze:Ja to robiłem, ale się osobiście nie polecę.
Bo jak dokładam do pieca to się korby urywają
Odbudowa jest podstawą, swap miał być dodatkiem. 60k z zakupem auta włącznie, zostało jeszcze 40k. Min 10 pójdzie na wnętrze, drugie tyle albo więcej na budę. Dodatkowo trzeba usztywnic nadwozie, wymienić kilka rzeczy. Jak dobrze pójdzie to zostanie 15k luzem co miało być przeznaczone na swap. Z tego jak wydam polowe na remont silnika i turbo to też tragedii nie bedzie. Zobaczymy czy moje kalkulacje mają sens po pierwszym etapie. Fachowe komentarze zawsze mile widziane.grzesiekosmos pisze:Miało być 60tyś pln na budowe auta a tu z każdym kolejnym komentarzem zostaje co jest w serii.Czarno to widzę