Ponieważ dom?n jest spokojnym człowiekiem i może nie uda się zarobić od razu bana jak na poprzednim forum, to spróbuje coś wtrącić:
1. regulamin powinien być jeden, wyświetlać się przy akceptacji podczas zakładania konta. Ten wyświetlany w każdym forum jest IMO niepotrzebny, umieścić w jednym temacie w Regulamin i spokój.
2. forum "techniczne" podzielić na kategorie "nadwozie", " silnik", etc
3. rozważyć podział na 2xx, 7xx, 9xx, z tego powodu, że jeżeli interesuję się tylko serią 2xx, to nie będę musiał przekopywać się przez górę postów dotyczących innych modeli.
4. zrobić "forum" jako podstronę, a w domenie volvorwd.pl zrobić stronę z fiszkami, artykułami, etc
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego. Administrator ma 30 dni na odpowiedź
Propozycje rozwiązań na forum
Re: Propozycje rozwiązań na forum
1. Faktycznie na razie regulaminy trochę terroryzują działy ale jak zacznie przybywać tematów to może nie będzie to tak widoczne - można by to rozważyć w każdym bądź razie.
2 i 3. Dzieliłbyś wszystkie działy na różne serie ? bo np. technicznie wszyscy mamy mniej więcej to samo a podział może spowodować , że ludzie znający odpowiedz na twoje pytanie nie podpowiedzą bo się interesują tylko konkretną serią i nie wchodzą w inne działy.
4. Zastanawiałem nad tym i bardziej zrobiłbym osobny dział z jakimiś artykułami, prospektami itp aniżeli taką stronę muzeum jaka działała jakiś czas temu pod adresem volvo244.pl
Od siebie jeszcze podrzucę do rozważenia - "Modyfikacje osiągów" - jakoś mi to zdanie nie leży, w sensie wiem o co chodzi ale chyba poprawa osiągów jest wynikiem modyfikacji podzespołów?
2 i 3. Dzieliłbyś wszystkie działy na różne serie ? bo np. technicznie wszyscy mamy mniej więcej to samo a podział może spowodować , że ludzie znający odpowiedz na twoje pytanie nie podpowiedzą bo się interesują tylko konkretną serią i nie wchodzą w inne działy.
4. Zastanawiałem nad tym i bardziej zrobiłbym osobny dział z jakimiś artykułami, prospektami itp aniżeli taką stronę muzeum jaka działała jakiś czas temu pod adresem volvo244.pl
Od siebie jeszcze podrzucę do rozważenia - "Modyfikacje osiągów" - jakoś mi to zdanie nie leży, w sensie wiem o co chodzi ale chyba poprawa osiągów jest wynikiem modyfikacji podzespołów?
0 x
Re: Propozycje rozwiązań na forum
Myślę, że nie ma potrzeby podziału 200, 700, 900, ponieważ przy zakładaniu tematu wybiera się prefiks, o którą serię chodzi.
Ze swojej strony proponuję podwiesić temat ze schematami, prospektami i greenbookami, taki jak był na poprzednim forum.
Ze swojej strony proponuję podwiesić temat ze schematami, prospektami i greenbookami, taki jak był na poprzednim forum.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: Propozycje rozwiązań na forum
ad1. nie chodzi o terroryzowanie, ale o spójność. Póki jest wszystko okej to nikt o tym nie pamięta, ale jak ktoś zacznie rozrabiać, to który regulamin trzeba stosować?, później zaczynają się przepychanki.kemizo pisze:1. Faktycznie na razie regulaminy trochę terroryzują działy ale jak zacznie przybywać tematów to może nie będzie to tak widoczne - można by to rozważyć w każdym bądź razie.
2 i 3. Dzieliłbyś wszystkie działy na różne serie ? bo np. technicznie wszyscy mamy mniej więcej to samo a podział może spowodować , że ludzie znający odpowiedz na twoje pytanie nie podpowiedzą bo się interesują tylko konkretną serią i nie wchodzą w inne działy.
4. Zastanawiałem nad tym i bardziej zrobiłbym osobny dział z jakimiś artykułami, prospektami itp aniżeli taką stronę muzeum jaka działała jakiś czas temu pod adresem volvo244.pl
Od siebie jeszcze podrzucę do rozważenia - "Modyfikacje osiągów" - jakoś mi to zdanie nie leży, w sensie wiem o co chodzi ale chyba poprawa osiągów jest wynikiem modyfikacji podzespołów?
ad2 i 3. faktycznie można wybierać prefix, więc będzie w miarę przejrzyście, ew można sobie przefiltrować wyniki. Podzieliłbym to tylko na kategorię, żeby nie wrzucać wszystkiego do jednego worka.
ad4. chodziło mi bardziej o wizytówkę forum, że witamy, że kochamy volvo, blablabla Wchodzisz i wiesz czego się spodziewać, jaka jest tematyka, etc.
0 x
Re: Propozycje rozwiązań na forum
Jeszcze zauważyłem, że nie działa opcja "zapamiętaj mnie" mimo że zaptaszkowałem ją to za każdym razem muszę się logować
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Propozycje rozwiązań na forum
Regulamin Giełdy jest na tyle inny niż na znanych mi forach, że wolę żeby wyświetlał się tam podświetlony (prawie nikt tego nie nigdy nie czyta, a są tam istotne punkty jak np. zniżka dla forumowiczów ).rootolf pisze:Ponieważ dom?n jest spokojnym człowiekiem i może nie uda się zarobić od razu bana jak na poprzednim forum, to spróbuje coś wtrącić:
1. regulamin powinien być jeden, wyświetlać się przy akceptacji podczas zakładania konta. Ten wyświetlany w każdym forum jest IMO niepotrzebny, umieścić w jednym temacie w Regulamin i spokój.
Regulamin Recenzji Sprzedawców tak naprawdę ma służyć zaprowadzeniu absolutnego terroru i globalnej dominacji - po to, żeby był tam porządek i w miarę obiektywna zawartość.
Główny regulamin odkleję ze wszystkich for, w sumie racja.
Chciałem zaimportować formułę z Turbobricks, bo wydaje mi się skuteczna - tam jest podział na jedno forum dla wszystkich czynności w granicach fabrycznych, i drugie forum służące przekraczaniu tych fabrycznych rozwiązań. Dodałem do tego prefiksy żeby było przejrzyście.2. forum "techniczne" podzielić na kategorie "nadwozie", " silnik", etc
Ponieważ tylnonapędowe Volva to tak naprawdę jedna platforma w różnych opakowaniach , to prościej nie dzielić tego na działy, bo to poprowadzi do sytuacji gdzie w czterech różnych miejscach będą te same opowieści o jednym B230F. Tutaj jednak rodzi się pytanie:
Słowo "performance" tłumaczone na polski za żadne skarby nie chce mi się ładnie przetłumaczyć. Chętnie usłyszę dobre propozycjekemizo pisze:Od siebie jeszcze podrzucę do rozważenia - "Modyfikacje osiągów" - jakoś mi to zdanie nie leży, w sensie wiem o co chodzi ale chyba poprawa osiągów jest wynikiem modyfikacji podzespołów?
Są prefiksy i temu mają służyć. Są obowiązkowe przy zakładaniu tematu w Dziale Technicznym i Giełdzie.rootolf pisze:3. rozważyć podział na 2xx, 7xx, 9xx, z tego powodu, że jeżeli interesuję się tylko serią 2xx, to nie będę musiał przekopywać się przez górę postów dotyczących innych modeli.
Tylko co tam włożyć? Greenbooki? Schematy elektryczne? Mamy K-Jet.org i wolę obciążać ich serwer Prospekty reklamowe? Tu będzie kłopot z prawami autorskimi.4. zrobić "forum" jako podstronę, a w domenie volvorwd.pl zrobić stronę z fiszkami, artykułami, etc
Ponieważ niezarejestrowani użyszkodnicy forum widzą całą treść forum (oprócz giełdy) to chyba poradzą sobie z ogarnięciem tematyki forum.
W głównym regulaminie jest zapis że jego uzupełnieniem są regulaminy działów. Poza tym treść wszystkich jest chyba na tyle spójna, że nic się tam nie znosi nawzajem.ad1. nie chodzi o terroryzowanie, ale o spójność. Póki jest wszystko okej to nikt o tym nie pamięta, ale jak ktoś zacznie rozrabiać, to który regulamin trzeba stosować?, później zaczynają się przepychanki.
Zaraz wpiszę w regulamin podpunkt o zniesieniu tej zasadyZgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego. Administrator ma 30 dni na odpowiedź
U mnie też, poprawię to.swital pisze:Jeszcze zauważyłem, że nie działa opcja "zapamiętaj mnie" mimo że zaptaszkowałem ją to za każdym razem muszę się logować
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Propozycje rozwiązań na forum
Żebyśmy się zrozumieli:dom?n pisze:rootolf pisze:Chciałem zaimportować formułę z Turbobricks, bo wydaje mi się skuteczna - tam jest podział na jedno forum dla wszystkich czynności w granicach fabrycznych, i drugie forum służące przekraczaniu tych fabrycznych rozwiązań. Dodałem do tego prefiksy żeby było przejrzyście.2. forum "techniczne" podzielić na kategorie "nadwozie", " silnik", etc
Ponieważ tylnonapędowe Volva to tak naprawdę jedna platforma w różnych opakowaniach , to prościej nie dzielić tego na działy, bo to poprowadzi do sytuacji gdzie w czterech różnych miejscach będą te same opowieści o jednym B230F.
w tym punkcie nie chodzi mi o podział na modele (2xx,7xx,9xx) tylko na kategorie.
Jeżeli nie chce mi odpalić silnik, to nie muszę przedzierać się przez informacje o blachach, sprzęgle, hamulcach, tylko czytam posty z działu "silnik" i w dziale np "sprawy silnikowe" będą już wszystkie platformy 2x, 7x, 9x.
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Propozycje rozwiązań na forum
OK, teraz rozumiem. Czy zaawansowana szukajka byłaby jakimś substytutem?
Zmieniłem ustawienia ciastek, jeśli nadal Was nie zapamiętuje i logujecie się automatycznie to dajcie znać - u mnie jest ok.
Zmieniłem ustawienia ciastek, jeśli nadal Was nie zapamiętuje i logujecie się automatycznie to dajcie znać - u mnie jest ok.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Propozycje rozwiązań na forum
Mnie nie pamięta, po każdym wyjściu z forum muszę logować się od nowa.dom?n pisze:Zmieniłem ustawienia ciastek, jeśli nadal Was nie zapamiętuje i logujecie się automatycznie to dajcie znać - u mnie jest ok.
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Propozycje rozwiązań na forum
Wyczyść ciasteczka w przeglądarce i sprawdź raz jeszcze. U mnie wszystko kula zawodowo
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW