Turbo redblock wsadzony?
Ładny kolor
Volvo 740 - (Turbo) granatowy karawan
Re: Volvo 740 - (Turbo) granatowy karawan
Wiele się nie zmieniło. Kończę rozprawiać się z dawcą. Muszę trochę rzeczy wysprzedać (jak coś to mam sporo gratów - głównie plastiki, wnętrze z 940 1998r). No i w najbliższym czasie będzie robiona blacharka. Niestety mam problem jak wielu z nas: czas + kasa.
0 x
Re: Volvo 740 - (Turbo) granatowy karawan
Relacje z blacharki:
Podczas czyszczenia blachy wyszło sporo dziur, mniejszych większych. Wyglądało to dość tragicznie. Decyzja: na złom tego kasztana! A nie, tak by powiedział normalny człowiek. Została podjęta próba ogarnięcia blachy tak jak ma być. Poprzedni właściciel twierdził że była zrobiona podłoga jakieś 2 lata temu (czyli od teraz jakieś 3,5 roku). Owszem, była, ale typowo dla sztuki. Sporo łatek, pospawane punktami, mastyka jak komuś poleciała tak była. Po oczyszczeniu podłogi wyszło że nie ma co bawić się w łatki. Zostały przeszczepione 2 spore płaty podłogi z dawcy. Przednia połówka jest prawie gotowa jeżeli chodzi o łatanie. teraz trzeba będzie to wszystko zabezpieczyć i pomalować. Oczywiście tył też będzie robiony.
Postaram się wrzucić na dniach jakieś zdjęcia.
Jako że fabryczne wygłuszenie było wątpliwej jakości, filc nasiąknięty wodą, pocięty itd to postanowiłem posłużyć się nową technologią. Ktoś jest obeznany w temacie? Jakie maty są warte polecenia? Ile metrów idzie na wnętrze? Podłoga, boczki, drzwi, chyba też ciut dach wygłuszę.
Podczas czyszczenia blachy wyszło sporo dziur, mniejszych większych. Wyglądało to dość tragicznie. Decyzja: na złom tego kasztana! A nie, tak by powiedział normalny człowiek. Została podjęta próba ogarnięcia blachy tak jak ma być. Poprzedni właściciel twierdził że była zrobiona podłoga jakieś 2 lata temu (czyli od teraz jakieś 3,5 roku). Owszem, była, ale typowo dla sztuki. Sporo łatek, pospawane punktami, mastyka jak komuś poleciała tak była. Po oczyszczeniu podłogi wyszło że nie ma co bawić się w łatki. Zostały przeszczepione 2 spore płaty podłogi z dawcy. Przednia połówka jest prawie gotowa jeżeli chodzi o łatanie. teraz trzeba będzie to wszystko zabezpieczyć i pomalować. Oczywiście tył też będzie robiony.
Postaram się wrzucić na dniach jakieś zdjęcia.
Jako że fabryczne wygłuszenie było wątpliwej jakości, filc nasiąknięty wodą, pocięty itd to postanowiłem posłużyć się nową technologią. Ktoś jest obeznany w temacie? Jakie maty są warte polecenia? Ile metrów idzie na wnętrze? Podłoga, boczki, drzwi, chyba też ciut dach wygłuszę.
0 x
Re: Volvo 740 - (Turbo) granatowy karawan
Minęło sporo czasu od ostatniego wpisu. Pewnie dlatego, że za wiele się nie działo.
Trochę nowych śrub, głównie do zawieszenia. A to może połowa póki co.
Złożona przednia zwrotnica na nowo, mam już praktycznie całe zawieszenie wyczyszczone, pomalowane proszkowo i poskładane na poliuretanach.
Wypiaskowana podłoga, aktualnie zabezpieczona i czekająca na kilka nowych łatek. O dziwo nie ma źle, ale w sumie już częściowo była naprawiana, zarówno przeze mnie jak i poprzednich właścicieli.
Mam nadzieję, że w ciągu kilku najbliższych tygodni stanie na kołach. Aktualnie zastanawiam się nad hamulcami.
Na tył są właściwie 2 opcje:
- zostaje fabryka
- drugi zestaw zacisków, hydrołapa z zapadką, żeby można było zaciągnąć ręczny, eliminacja szczęk
Na przód jest sporo opcji,
- zostawić tarcze 28X mm, pytanie które zaciski są lepsze? Bo wychodziło kilka opcji.
- wrzucić tarcze 302/305mm i jarzma z 850/S70/V70/C70
- ~320mm i z czegoś innego
Docelowo ma być felga 16 lub 17"
Inna kwestia to serwa i pompy hamulcowe oraz ABS, nie wiem co wybrać, aby uzyskać najlepsze efekty.
Kwestia silnika wyjdzie z czasem, mam b230fk i b230ft, głowicę 531 i sporo pierdół. Póki co celuję w ok 250km.
Trochę nowych śrub, głównie do zawieszenia. A to może połowa póki co.
Złożona przednia zwrotnica na nowo, mam już praktycznie całe zawieszenie wyczyszczone, pomalowane proszkowo i poskładane na poliuretanach.
Wypiaskowana podłoga, aktualnie zabezpieczona i czekająca na kilka nowych łatek. O dziwo nie ma źle, ale w sumie już częściowo była naprawiana, zarówno przeze mnie jak i poprzednich właścicieli.
Mam nadzieję, że w ciągu kilku najbliższych tygodni stanie na kołach. Aktualnie zastanawiam się nad hamulcami.
Na tył są właściwie 2 opcje:
- zostaje fabryka
- drugi zestaw zacisków, hydrołapa z zapadką, żeby można było zaciągnąć ręczny, eliminacja szczęk
Na przód jest sporo opcji,
- zostawić tarcze 28X mm, pytanie które zaciski są lepsze? Bo wychodziło kilka opcji.
- wrzucić tarcze 302/305mm i jarzma z 850/S70/V70/C70
- ~320mm i z czegoś innego
Docelowo ma być felga 16 lub 17"
Inna kwestia to serwa i pompy hamulcowe oraz ABS, nie wiem co wybrać, aby uzyskać najlepsze efekty.
Kwestia silnika wyjdzie z czasem, mam b230fk i b230ft, głowicę 531 i sporo pierdół. Póki co celuję w ok 250km.
5 x
- clarksontop
- Posty: 887
- Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
- Lokalizacja: KRA
Re: Volvo 740 - (Turbo) granatowy karawan
mocno kibicuję projektowi Będzie kozak.
Byłem, widziałem, jak postawisz auto na kołach to chętnie znów wpadnę popatrzeć
Byłem, widziałem, jak postawisz auto na kołach to chętnie znów wpadnę popatrzeć
1 x
- Pawel_1966
- Posty: 155
- Rejestracja: 15 stycznia 2019, 19:16
- Lokalizacja: Kraków
Re: Volvo 740 - (Turbo) granatowy karawan
Podłoga zabezpieczona i pomalowana Cobrą
Buda stoi już na ziemi
Będą małe nowości w strongflex niedługo
Co nieco się składa, generalnie praktycznie wszystko na nowo
No i wpadnie nowe sterowanie silnika
Ciągle się kolekcjonują i dochodzą nowe rzeczy. Do roboty jeszcze wiele zostało, no ale wiadomo jak jest. Następne aktualizacje wkrótce.
Buda stoi już na ziemi
Będą małe nowości w strongflex niedługo
Co nieco się składa, generalnie praktycznie wszystko na nowo
No i wpadnie nowe sterowanie silnika
Ciągle się kolekcjonują i dochodzą nowe rzeczy. Do roboty jeszcze wiele zostało, no ale wiadomo jak jest. Następne aktualizacje wkrótce.
8 x
Re: Volvo 740 - (Turbo) granatowy karawan
Taki projekt w rodzimym mieście, jak mnie ten wątek ominął? Gdzie dłubiesz, chętnie bym wpadł zobaczyć jak prace idą i poznać ziomka z Gliwic .
0 x
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 lipca 2023, 08:31
Re: Volvo 740 - (Turbo) granatowy karawan
Siemka ! Czy z przodu były jeszcze piastotarcze ?
Masz numery części użytych do zmiany hamulców przód ?
Masz numery części użytych do zmiany hamulców przód ?
0 x