B230FT-przywrócenie turbodoładowania
: 31 października 2018, 18:47
Witam.
Temat poruszony na "VolvoForum", lecz po namowach forumowiczów chciałbym przenieść go Tutaj. Nie wiem natomiast, czy nie powinien znaleźć się w "Modyfikacja osiągów", "Pokaż swoje Volvo", a może "OT", mam nadzieję, że trafiłem w odpowiedni dział.
Z uwagi, iż prawdopodobnie wszyscy tutejsi forumowicze mają także konto na "VF", nie będę się rozpisywał na nowo, tylko wkleję link :
https://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=1 ... 1f3#unread
Jednocześnie zamykając temat na "VF" coby nie robić zbędnego zamieszania.
Może pokrótce napiszę tylko, że silnik został pozbawiony instalacji Turbo na rzecz LPG I gen. na śrubę . Ja chcę powrócić do pierwotnej formy zasilania .
Zmierzona kompresja [bar](na sucho, po dwie próby na cylinder):
1-9,625; 2-8,625; 3-8,875; 4-8,625 Max: 9,75; Min: 8,5
EZK o numerze: 0 261 201 012
Wleciały także wtryskiwacze od bmw (znalezienie używanych niskoohmowych wtryskiwaczy graniczy z cudem), na Pb95 odpala teraz na dotyk.
Cały czas szukam podstawy filtra oleju z chłodniczką.
Sylikonowe łączniki przewodów, już do mnie pędzą z internetów.
Zasilanie i spust oleju turbo będę lutował z miedzi (mam tego trochę), flansze już zamówione. Restryktor raczej nie potrzebny (Garrett TB03)
Przewody powietrza też mam zamiar trochę rzeźbić i tu pytanie odnośnie upustu ciśnienia: BOV na IC->Przepustnica czy CBV na Turbo->IC z bypass-em na Filtr->Turbo Jaki konkretnie zawór wybrać, co polecacie
Temat poruszony na "VolvoForum", lecz po namowach forumowiczów chciałbym przenieść go Tutaj. Nie wiem natomiast, czy nie powinien znaleźć się w "Modyfikacja osiągów", "Pokaż swoje Volvo", a może "OT", mam nadzieję, że trafiłem w odpowiedni dział.
Z uwagi, iż prawdopodobnie wszyscy tutejsi forumowicze mają także konto na "VF", nie będę się rozpisywał na nowo, tylko wkleję link :
https://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=1 ... 1f3#unread
Jednocześnie zamykając temat na "VF" coby nie robić zbędnego zamieszania.
Może pokrótce napiszę tylko, że silnik został pozbawiony instalacji Turbo na rzecz LPG I gen. na śrubę . Ja chcę powrócić do pierwotnej formy zasilania .
Zmierzona kompresja [bar](na sucho, po dwie próby na cylinder):
1-9,625; 2-8,625; 3-8,875; 4-8,625 Max: 9,75; Min: 8,5
EZK o numerze: 0 261 201 012
Wleciały także wtryskiwacze od bmw (znalezienie używanych niskoohmowych wtryskiwaczy graniczy z cudem), na Pb95 odpala teraz na dotyk.
Cały czas szukam podstawy filtra oleju z chłodniczką.
Sylikonowe łączniki przewodów, już do mnie pędzą z internetów.
Zasilanie i spust oleju turbo będę lutował z miedzi (mam tego trochę), flansze już zamówione. Restryktor raczej nie potrzebny (Garrett TB03)
Przewody powietrza też mam zamiar trochę rzeźbić i tu pytanie odnośnie upustu ciśnienia: BOV na IC->Przepustnica czy CBV na Turbo->IC z bypass-em na Filtr->Turbo Jaki konkretnie zawór wybrać, co polecacie