Oj nie aż tak bardzoMareek pisze:Trochę motoryzacja się zmieniła od lat 80tych
Czy 240 to jeszcze auto współczesne? Czyli o wyższości gwiazdki nad wielkanocą.
Czy 240 to jeszcze auto współczesne? Czyli o wyższości gwiazdki nad wielkanocą.
0 x
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
bardzo. bardzo!endriugto pisze:Oj nie aż tak bardzo
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
Cztery koła. Hamulce tarczowe wentylowane hydrauliczne. Układ kierowniczy z przekładnią listwową. Silnik spalinowy iskrowy z wtryskiem wielopunktowym. Zawieszenie z amortyzatorami i sprężynami. Nadwozie samonośne. No nie róbmy z naszych aut fordów model T...baron pisze:bardzo. bardzo!endriugto pisze:Oj nie aż tak bardzo
2 x
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
Nie rób z Forda T jakiejś bryczki czy innej furmanki.endriugto pisze:Cztery koła. Hamulce tarczowe wentylowane hydrauliczne. Układ kierowniczy z przekładnią listwową. Silnik spalinowy iskrowy z wtryskiem wielopunktowym. Zawieszenie z amortyzatorami i sprężynami. Nadwozie samonośne. No nie róbmy z naszych aut fordów model T...baron pisze:bardzo. bardzo!endriugto pisze:Oj nie aż tak bardzo
czymże ten Ford się różni od Twojego Volvo?
czterosuwowy silnik, cztery koła, kierownica, skrzynia biegów. nawet trzy pedały!
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
Ja mam dwabaron pisze:Nie rób z Forda T jakiejś bryczki czy innej furmanki.endriugto pisze:Cztery koła. Hamulce tarczowe wentylowane hydrauliczne. Układ kierowniczy z przekładnią listwową. Silnik spalinowy iskrowy z wtryskiem wielopunktowym. Zawieszenie z amortyzatorami i sprężynami. Nadwozie samonośne. No nie róbmy z naszych aut fordów model T...baron pisze:
bardzo. bardzo!
czymże ten Ford się różni od Twojego Volvo?
czterosuwowy silnik, cztery koła, kierownica, skrzynia biegów. nawet trzy pedały!
Na pewno Volvo 240 poliftowemu bliżej konstrukcyjnie do współczesnego auta klasy średniej niż do forda model T
0 x
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
no ale jak?endriugto pisze:Na pewno Volvo 240 poliftowemu bliżej konstrukcyjnie do współczesnego auta klasy średniej niż do forda model T
ja staram się stosować Twoją retorykę (czyli porównywać tylko wybiórczo albo mocno generalizować) i nie widzę różnicy.
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
A sorry że tak spytam masz wykształcenie techniczne czy tam masz jakąś wiedzę ogólnie techniczną czy ukierunkowaną na auta ?baron pisze:no ale jak?endriugto pisze:Na pewno Volvo 240 poliftowemu bliżej konstrukcyjnie do współczesnego auta klasy średniej niż do forda model T
ja staram się stosować Twoją retorykę (czyli porównywać tylko wybiórczo albo mocno generalizować) i nie widzę różnicy.
0 x
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
wykształcenia technicznego za grosz.endriugto pisze:A sorry że tak spytam masz wykształcenie techniczne czy tam masz jakąś wiedzę ogólnie techniczną czy ukierunkowaną na auta ?baron pisze:no ale jak?endriugto pisze:Na pewno Volvo 240 poliftowemu bliżej konstrukcyjnie do współczesnego auta klasy średniej niż do forda model T
ja staram się stosować Twoją retorykę (czyli porównywać tylko wybiórczo albo mocno generalizować) i nie widzę różnicy.
wiedzy może być, że też niewiele.
ale zapisałem się tutaj, żeby nadrabiać braki!
2 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
Zerknij na mój podpis i dostosuj się...szkoda Twojej klawiatury.baron pisze:...
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
argumentum ad personam to zawsze słaby pomysł.wujek pisze:Zerknij na mój podpis i dostosuj się...szkoda Twojej klawiatury.baron pisze:...
2 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW