A ja sobie dokupiłem kolejne klasyczne Volvo.
Mam taki fetysz, że co jakiś czas muszę kupić V70 TDI w automacie.
Tym razem padło zielony lakier, w środku czarną skórę na wszystkich 7 miejscach, a kierowca żeby sie czymś wyróżniał ma drewnianą kierownicę
Co by nie było - najważniejsze, że podgrzewacz płynu chłodzącego działa, a fotele grzeją - zima mi nie straszna
a co będzie dalej, to zobaczymy.
w każdym razie takie klasyki, całkiem przyzwoite, kosztują 1/2 240.
RWD na wstecznym
Re: RWD na wstecznym
Na daily od prawie 2 lat jeżdżę Volvo S80 z 2.5TDI pod maską i pięciobiegowym manualem. Zajebiście wygodny wóz a dodatkowo bardzo oszczędny. Generalnie bezawaryjny aczkolwiek w sobotę rozwaliło mi się koło pasowe XD Poza tym to super wóz.
0 x
-
OnlineMaciek4530
- Posty: 1247
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: RWD na wstecznym
chętnie kupię.Maciek4530 pisze:Jak już P80 to czemu nie z T5?
dasz jakieś namiary na taki wóz? tylko w podanej cenie.
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: RWD na wstecznym
no to nie, skoro nie chcesz się podzielić gdzie mogę kupić to T5, to dokupiłem wolnossące 170KM.Maciek4530 pisze:Jak już P80 to czemu nie z T5?
i teraz mam klęskę urodzaju bo nie wiem co z tym wszystkim zrobić.
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: RWD na wstecznym
Spalić Albo inaczej: jeżeli trzymasz się z dala od awd to może nie jest to najgorsza sprawa. Ja w październiku nabyłem v70xc i znienawidziłem ten samochód. Na każdym kroku widać że awd nie miało tam pierwotnie być, masa beznadziejnych rozwiązań. Totalnie inne tylne zawieszenie, w efekcie tragiczny dostęp do pompy/filtra paliwa, podejrzane sprzęgło spinające awd, wadliwe położenie tuleji na której to wisi, beznadziejny dostęp do turbo też z powodu obecności awd, BRAK CZĘŚCI!! Tylnego zawieszenia właśnie i elementów awd. Książka haynes nie obejmuje tdi i awd, wszystko tam wydaje się w miare proste. Do tego typowe bolączki: wadliwa odma cala do przejrzenia (przewody skandalicznej jakosci, przy demontazu pękają w dłoniach, poduszki amortyzatorow, tuleje sanek...baron pisze:no to nie, skoro nie chcesz się podzielić gdzie mogę kupić to T5, to dokupiłem wolnossące 170KM.Maciek4530 pisze:Jak już P80 to czemu nie z T5?
i teraz mam klęskę urodzaju bo nie wiem co z tym wszystkim zrobić.
Poza tym przeciętny komfort, mały prześwit w porównaniu do P2, wyeksponowane i delikatne podwozie (do P2 można łatwo znaleźć lifty i osłony), spalanie 14/100. Wszystko zrobione jak y tak, żeby pięknie złożyć w fabryce i już nigdy nie ruszać, zarówno pod maską jak i we wnętrzu (wszystkie śrubki, siłowniki klapy, czujniki otwarcia drzwi - ukryte, nie wiadomo po co, a przy demontażu plastiki się okrutnie łamią..).
Podobają mi się z wyglądu i długo nie dopuszczałem tej myśli do siebie ale..5 garów do 2/7/9, reszta na złom. Wnętrza szkoda, i maska idzie do pionu jak w 7/9, fajno.
1 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Re: RWD na wstecznym
już tak nie marudź.czk pisze:Spalić Albo inaczej: jeżeli trzymasz się z dala od awd to może nie jest to najgorsza sprawa. Ja w październiku nabyłem v70xc i znienawidziłem ten samochód. Na każdym kroku widać że awd nie miało tam pierwotnie być, masa beznadziejnych rozwiązań. Totalnie inne tylne zawieszenie, w efekcie tragiczny dostęp do pompy/filtra paliwa, podejrzane sprzęgło spinające awd, wadliwe położenie tuleji na której to wisi, beznadziejny dostęp do turbo też z powodu obecności awd, BRAK CZĘŚCI!! Tylnego zawieszenia właśnie i elementów awd. Książka haynes nie obejmuje tdi i awd, wszystko tam wydaje się w miare proste. Do tego typowe bolączki: wadliwa odma cala do przejrzenia (przewody skandalicznej jakosci, przy demontazu pękają w dłoniach, poduszki amortyzatorow, tuleje sanek...baron pisze:no to nie, skoro nie chcesz się podzielić gdzie mogę kupić to T5, to dokupiłem wolnossące 170KM.Maciek4530 pisze:Jak już P80 to czemu nie z T5?
i teraz mam klęskę urodzaju bo nie wiem co z tym wszystkim zrobić.
Poza tym przeciętny komfort, mały prześwit w porównaniu do P2, wyeksponowane i delikatne podwozie (do P2 można łatwo znaleźć lifty i osłony), spalanie 14/100. Wszystko zrobione jak y tak, żeby pięknie złożyć w fabryce i już nigdy nie ruszać, zarówno pod maską jak i we wnętrzu (wszystkie śrubki, siłowniki klapy, czujniki otwarcia drzwi - ukryte, nie wiadomo po co, a przy demontażu plastiki się okrutnie łamią..).
Podobają mi się z wyglądu i długo nie dopuszczałem tej myśli do siebie ale..5 garów do 2/7/9, reszta na złom. Wnętrza szkoda, i maska idzie do pionu jak w 7/9, fajno.
trakcją, silnikami, skrzyniami biegów te auta wciągają nosem starsze, tylnonapędowe volva.
a łamliwości plastików z serii 200 i późniejszych 700/900 to ciężko dorównać. w tych starych volvo każdy plastik łamie się jak wafelek.
nie miałem nigdy AWD, ale w tych V70 I co ja miałem (głównie diesle) to nie zdażyło mi się abym miał problem z jakimikolwiek częściami.
pali to też mniej niż te starocie, nie rdzewieje.
nie darmo od dawna się mówi, że gdyby 850 miała tylny napęd, to byłaby idealnym volvo.
btw., tak sobie spojrzałem na Twoją wyliczankę:
i pomyślałem że zrobie sobie taką samą chociaż na pewno o czymś zapomniałem...:czk pisze: 1985 Volvo 240GL B230FK
1993 Volvo 240GL B230FD Kąbi
1994 Volvo 940GL B230FB
1995 Citroën XM XU10
1998 Volvo V70XC B5254T "Gruz-makabra"
volvo
945 B200F/M47 '94 Zielony
944 B230FB/ZF4HP22 '94 Niebieski
945 B200FT/M90 '97 Zielony
V70 D5252T/AW50-42 '98 Niebieski
945 B230FT++/AW71L USA '93 Biały
854 B5254FS/AW50-42 '95 Beżowy
945 B230FK/M90 '96 Zielony
945 B200FT/M90 '95 Biały
744 D24T/M46 '89 Zielony
480GT B20F/MT-5 '94 Niebieski
V70II B5244T3 AW55-50SN '00 Niebieski
XC90 D5244T4 M66AWD '06 Czarny
S80 B6284T 4T65EV-GT '99 Brązowy
245 D24 M47 '92 Niebieski
V40 B4164T3 Momentum '13 Morski
V60 D4 Kinetic '14 Srebrny
S60 B4164T3 Momentum'14 Czarny
S60 D4 Momentum aut '14
V60 D4204T5 AWF8F35 Ocean Race '14 Srebrny
V40CC D5204T6 AWTF-80SC Ocean Race '14 Czarny
V40 D4204T5 AWF8FF35 Momentum '15 Biały
V40 D4162T M... Momentum '15 Czerwony
S60 D5204T7 AWTF-80SC Momentum '14 Biały
V40CC D5204T6 AWTF-80SC Ocean Race '15 Czarny
V60 D4204T5 AWF8F35 Ocean Race '15 Czarny
V60 D4204T5 AWF8F35 Ocean Race '15 Srebrny
V60 D4204T5 AWF8F35 Ocean Race '15 Srebrny
V40 D4204T5 AWF8F35 R-Design Momentum '16 Szary
V40 D4204T9 AWF6F35? Momentum '16 Czerwony
V70 D5252T AW50-42LE '99 Czarny
C30 D4204T M... R-Design '10 Czarny
245 B230F M47 '93 ZIelony
245 B230F M47 '93 Zielony USA
V40 D5204T6 AW-TF80SC Kinetic '14 Biały
V70 D5252T AW50-42LE '98 Zielony
V70 B5244S2 M56 '00 Niebieski
nie-volvo
IFA Barkas B1000 Kasten-Mehrzweckwagen
Audi 100 C4 2,6 V6 aut. 1992
Jeep ZJ 5,2 V8 aut. 1997
SAAB 9000 2.3t aut. 1995
Mercedes W202 2.2d. aut. 1994
Renault Espace II 2.1 diesel 1993
Ford Fiesta 1.3 CLX 1989
Toyota Camry V6 aut. 1995
SAAB 900 turbo 1989
SAAB 9-5 2.3lpt aut. 1999
Rover SD1 Vitesse 1988Łada 2107
Mazda MX-5 NA 1990
SAAB 900 Turbo Aero 1989
VW Golf II 1.6 CL aut. 1985
VW Golf VII 1.4 Trendline TSI 2016
VW Golf Sportsvan 1.2 TSI aut. 2017
Audi A4 2.0 diesel aut. 2016
Skoda Octavia RS 2.0diesel aut. 4x4 2017
VW Polo 9N3 1.4 16v 2007
Skoda Octavia RS 2.0diesel aut. 4x4 2018
Peugeot 308 SW 1.6 HDi Allure
Mitsubishi Outlander 2.0 4x4 aut. 2018
Mini One F56 Pepper aut. 2019
VW Caddy Trendline 2.0 Bluemotion 2017
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: RWD na wstecznym
nie noBałuch 79 pisze:Ile Ty masz lat, 100?
część to służbówki, a tak wyszło, że tam gdzie pracowałem, zmieniało się je co kilka miesięcy.
a prywatnie też zmieniałem auta często.
kiedyś.
bo teraz już mi się nie chce
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW