Volvo 940 Turbo 1991
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Za zimno na montaż, jeszcze
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Małe szczęścia:
Tradera jest zajebistym serwisem, a odkąd mają opcję wysyłek międzynarodowych i tłumaczenie serwisu na angielski, to jeszcze bardziej Lampa sufitowa - ganc noje! - niecała stówa z wysyłką. Boki konsoli środkowej bez dziur za stówę siedemdziesiąt; dałbym nawet więcej, tylko weź takie znajdź w Polsce.
To jeszcze nie koniec Traderowych nabytków, ale nie wszystko naraz
Tradera jest zajebistym serwisem, a odkąd mają opcję wysyłek międzynarodowych i tłumaczenie serwisu na angielski, to jeszcze bardziej Lampa sufitowa - ganc noje! - niecała stówa z wysyłką. Boki konsoli środkowej bez dziur za stówę siedemdziesiąt; dałbym nawet więcej, tylko weź takie znajdź w Polsce.
To jeszcze nie koniec Traderowych nabytków, ale nie wszystko naraz
6 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Czy można przejechać 50km bez ładowania?
Pojechaliśmy zwiedzać Chełmno (bardzo fajne, polecamy z całego serca). Teraz, jak jest już dostępna trasa eska Poznań - Bydgoszcz, to można sobie jeździć, bo niby 200km, a robi się to w dwie godzinki. Chełmno jest malutkie, wszystko osiągalne spacerkiem, akurat tak, żeby sobie je w jeden dzień zaliczyć i pojechać do domu. Jest tam tyle gotyckiej cegły, że możnaby z tego zbudować 4 zamki w Malborku. Świetny kierunek na niedzielne wycieczki Volvami.
Ale jak tylko ruszyliśmy w drogę powrotną nadeszło klasyczne trzęsienie ziemi: pod maską PIERDUT, na desce choinka, ale: obroty są, na gaz reaguje, czyli chyba nie jest źle. Zjedźmy zatem w tę zatoczkę, zajrzyjmy, no i tak: pasek alternatora opuścił komorę silnika, obróciwszy przy okazji pasek kompresora klimy na lewą stronę (!). Jest niedziela, więc warsztaty zamknięte, sklepy zamknięte, a do tego w Chełmnie z dwóch istniejących linii kolejowych czynne jest zero. Jest Maj, godzina 18:45, więc będzie jasno co najmniej do 21:00. Najbliższe duże miasto to Bydgoszcz, może się uda dokulać choćby na jej opłotki? Lepiej utknąć w dużym mieście, można złapać pociąg do domu albo tanie spanie na Bookingu.
Jechaliśmy absolutnie posrani, że tego prądu to chyba nie starczy na 50km, więc jazda w trybie emeryt, obroty 1900RPM maks, a do tego w trybie wyłączmy-wszystko-co-się-da, bez świateł, bez klimy, zamknijmy szyby i dach, bo nie wiadomo czy uda się je potem zamknąć jak się rozładujemy do zera. Co drugi mijany wóz musiał nam koniecznie mignąć długimi i przypomnieć że obowiązek jazdy na światłach obejmuje cały rok i całą dobę.
I co? I udało się.
Po dokulaniu się na parking pod dworcem Bydgoszcz Główna dowiedzieliśmy się, że biletów na pociąg PKP Intercity nie można kupić ani w kasie (zamknięta), ani w automacie biletowym (nie można, ponieważ nie można). Konduktorka z kolei chętnie je sprzeda, ale z dopłatą 150zł od głowy, więc za dwuipółgodzinną podróż na stojaka do zapłaty wyjdzie niemalże 400zł. Taniej było przespać się w apartamencie i rano dowieźć wóz do warsztatu. Czy rano odpaliłem i dojechałem jeszcze ten kilometr do warsztatu? Oczywiście.
PS: zdjęcie nie jest z Chełmna, ale z Potulic obok Nakła.
3 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Ahh, PKP.
Ja miałem to nieszczęście, że jeździłem koleją po Holandii i Niemczech. Skorzystanie potem z PKP było dla mnie jak samochód z manualem dla Amerykanów.
Ja miałem to nieszczęście, że jeździłem koleją po Holandii i Niemczech. Skorzystanie potem z PKP było dla mnie jak samochód z manualem dla Amerykanów.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Od tego bajzlu lepsze są nawet północne Włochy. Południowych jeszcze nie próbowałem. Ja bardzo lubię kolej, ale to nadal trudna miłość
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
- Maciek4530
- Posty: 1246
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Z PKP osobiście kojarzy mi się tylko jeden klasyk (z mojego) dzieciństwa
Głupie i prawdziwe za razem
https://www.youtube.com/watch?v=533THOxkhjA
Głupie i prawdziwe za razem
https://www.youtube.com/watch?v=533THOxkhjA
0 x
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Trzabyło z Kobietki pończochy zrywac albo stringi rolować
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Próbowaliśmy. Rajty z Żabki są jakieś nędzne, albo nie umiemy wiązać supłów żeby nie spadały. Albo zły kolor wybraliśmy?Sinuspi pisze:Trzabyło z Kobietki pończochy zrywac albo stringi rolować
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Chętnie więcej jeździłbym koleją. W zeszłym roku byłem z rodzinką w Gdańsku. Bardzo kulturalna i europejska przejażdżka.
Moje marzenie to wycieczki liniami widokowymi w Alpach...
Moje marzenie to wycieczki liniami widokowymi w Alpach...
0 x
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Nie miałem okazji ciapongiem ale polecam kolej Szwajcarską (jak ktoś lubi wiadukty góry) - trasa Albula i na dwa etapy: na glona przy szybie i rowerem albo pieszo z którejś stacji do kolejnej.endriugto pisze:Chętnie więcej jeździłbym koleją. W zeszłym roku byłem z rodzinką w Gdańsku. Bardzo kulturalna i europejska przejażdżka.
Moje marzenie to wycieczki liniami widokowymi w Alpach...
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego