Re: Volvo 940 Turbo 1991
: 28 grudnia 2022, 18:16
No i git. Dzięki.
Chcesz powiedzieć że pompa za 100zł załatwia sprawę wiecznie problematycznej pompy pod podłogą?dom?n pisze:
Pod koniec roku zakończyłem jeszcze temat hałasujących pomp paliwa: w miejsce dwóch pomp (w baku i pod podłogą) trafiła jedna, taka jak w poliftowych 940 z roczniów 94+ (w baku, dokładnie Delphi FE0439-12B1).
A czemu jest problematyczna ?re5pect pisze:Chcesz powiedzieć że pompa za 100zł załatwia sprawę wiecznie problematycznej pompy pod podłogą?dom?n pisze:
Pod koniec roku zakończyłem jeszcze temat hałasujących pomp paliwa: w miejsce dwóch pomp (w baku i pod podłogą) trafiła jedna, taka jak w poliftowych 940 z roczniów 94+ (w baku, dokładnie Delphi FE0439-12B1).
Pasuje plug&play, czy trzeba coś rzeźbić (kostka / średnice węży itp)? Ciekawe czy do 740 też przypasuje.
Sinuspi pisze:A czemu jest problematyczna ?re5pect pisze:Chcesz powiedzieć że pompa za 100zł załatwia sprawę wiecznie problematycznej pompy pod podłogą?dom?n pisze:
Pod koniec roku zakończyłem jeszcze temat hałasujących pomp paliwa: w miejsce dwóch pomp (w baku i pod podłogą) trafiła jedna, taka jak w poliftowych 940 z roczniów 94+ (w baku, dokładnie Delphi FE0439-12B1).
Pasuje plug&play, czy trzeba coś rzeźbić (kostka / średnice węży itp)? Ciekawe czy do 740 też przypasuje.
Kupno nowej też nie pomogło, przynajmniej u mnie. Szumiało jak cholera.re5pect pisze:Lubią hałasować, w 3 albo w 4 autach musiałem zmieniać. Kupno używanej zazwyczaj nie pomagałoSinuspi pisze:A czemu jest problematyczna ?re5pect pisze:Pasuje plug&play, czy trzeba coś rzeźbić (kostka / średnice węży itp)? Ciekawe czy do 740 też przypasuje.
Oryginalne hałasują jak zostało im z ~30% pracy do zakończenia pompowania lub mają nieszczelny zawór zwrotny.dom?n pisze:Kupno nowej też nie pomogło, przynajmniej u mnie. Szumiało jak cholera.re5pect pisze:Lubią hałasować, w 3 albo w 4 autach musiałem zmieniać. Kupno używanej zazwyczaj nie pomagałoSinuspi pisze:
A czemu jest problematyczna ?
P&P to chyba nie, ale weszła. Moi mechanikowie mówili coś o różnych średnicach czegośtam. Myślę, że żeby mieć 100% komfortu trzebaby zamienić cały element wsadzany do baku. Pytanie czy wtedy pływak będzie poprawnie odczytywać poziom paliwa? Nie wiem
Ale pompa mocowana do sanek czy w zbiorniku ?sambo pisze:Co do pomp paliwa do 2/7/900 itp. Kupiłem w skandixie jakiegoś chiniola. Pompa wyła i po 20tkm przestała tłoczyć - sekcja tłocząca z plastiku.
Następnie zamówiłem Pierburga 7.02701.70.0 ( który po rozpakowaniu okazał się być Walbro Made in USA) i jest cisza i upragnione 3bary.
Wygląda na to, że mowa o tej zbiornikowej, do poliftowych 940 (1994+).Sinuspi pisze:Ale pompa mocowana do sanek czy w zbiorniku ?