Volvo 245 b230f At z '89 czyli TURBOSven

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Volvo 245 b230f At z '89 czyli Sven

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

potoczasty pisze:
kemizo pisze:każde ald bądź dana z 940 podejdzie tyle ze trzeba skrócić jedną pół oś 4mm.
Ktos to już robił i sprawdzał temat? W sensie duża to zadyma/koszty?
Będę niebawem się tym zajmować, postaram się opisać i udokumentować fotograficznie.
Spartan locker trzyma 100% obydwa koła tylnej osi jak na biegu wciskasz gaz nawet w ciasnych zakrętach.
Zdejmujesz nogę z gazu lub toczysz się na luzie w zakręcie rozpina się i działa jak mechanizm różnicowy tyle że terkocze. Do pałowania na szutrach, betonie i asfalcie, do jazdy w terenie idealny.
Koszt to około 900zł jak urząd celny nie ocli i nie opodatkuje przesyłki.
Pisałem o tym chyba na starym forum. Filmik jak pickup kreci bączki też był.
0 x
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1034
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: Volvo 245 b230f At z '89 czyli Sven

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

dom?n pisze:
potoczasty pisze:-obecna skrzynia aw70 ( pewnie wał, osprzęt i selektor)
Może ja będę zainteresowany, Sambo też kiedyś o chęci na automat mówił :)
Caly czas marze o automacie ,ale z czyms wiecej niz 4 cylindry :ugeek:
sambo
0 x
Obrazek
potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: Volvo 245 b230f At z '89 czyli Sven

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: potoczasty »

takijedenkuba pisze:
potoczasty pisze:
kemizo pisze:każde ald bądź dana z 940 podejdzie tyle ze trzeba skrócić jedną pół oś 4mm.
Ktos to już robił i sprawdzał temat? W sensie duża to zadyma/koszty?
Będę niebawem się tym zajmować, postaram się opisać i udokumentować fotograficznie.
Spartan locker trzyma 100% obydwa koła tylnej osi jak na biegu wciskasz gaz nawet w ciasnych zakrętach.
Zdejmujesz nogę z gazu lub toczysz się na luzie w zakręcie rozpina się i działa jak mechanizm różnicowy tyle że terkocze. Do pałowania na szutrach, betonie i asfalcie, do jazdy w terenie idealny.
Koszt to około 900zł jak urząd celny nie ocli i nie opodatkuje przesyłki.
Pisałem o tym chyba na starym forum. Filmik jak pickup kreci bączki też był.
Szkoda ze terkocze, wolałbym taka wersje jak mam w e36, tam poprostu zapina i tyle.
Trzeba sprawdzić opcje z dyfrem z 900... Poszukam na TB
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Volvo 245 b230f At z '89 czyli Sven

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

Pisałem wyżej że będę to robić niebawem.
Tzn przekładać blokadę z 900 do 200
0 x
potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: Volvo 245 b230f At z '89 czyli Sven

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: potoczasty »

takijedenkuba pisze:Pisałem wyżej że będę to robić niebawem.
Tzn przekładać blokadę z 900 do 200
Tak, tak zrozumiałem ale chciałem gdzieś poczytać o tym jak to sie robi i z czym je :D
0 x
potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: Volvo 245 b230f At z '89 czyli Sven

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: potoczasty »

Udało się, graty TURBO dojechały do mnie do garażu:) mam wszystko co trzeba, silnik b230ft z osprzętem , kompletna wiązką ze sterownikami wszystkiemi, bezpiecznikam, sondami, rurkami, puszkami powietrza, przepływka, no generowanie z wszystkim poza intercoolerem, ktory będę robił jakis porządny. Do tego skrzynie aw71L z konwerterem i przekazaznikiem OD, selektor biegów tez jest ( pewnie sie nie przyda bo mój działa wzorowo) w gratisie dostałem druga turbina, kolektor wydechowy,wał do 900. Felgi DRACO które lerzaly w garażu zostały wymienione na glowice 531 z wałkiem VX.
Wiec wyglada na to, że faktycznie mam wszystko do swapa i robię "Turbo Svena" ;) Troche czasu mi zejdzie zanim wyjadę z tym sprzętem na ulice ale powiem szczerze już sie nie moge doczekać ...:)
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Volvo 245 b230f At z '89 czyli Sven

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

Jeszcze szpera do kompletu się przyda ;)
0 x
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1034
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: Volvo 245 b230f At z '89 czyli Sven

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

potoczasty pisze:Udało się, graty TURBO dojechały do mnie do garażu:) mam wszystko co trzeba, silnik b230ft z osprzętem , kompletna wiązką ze sterownikami wszystkiemi, bezpiecznikam, sondami, rurkami, puszkami powietrza, przepływka, no generowanie z wszystkim poza intercoolerem, ktory będę robił jakis porządny. Do tego skrzynie aw71L z konwerterem i przekazaznikiem OD, selektor biegów tez jest ( pewnie sie nie przyda bo mój działa wzorowo) w gratisie dostałem druga turbina, kolektor wydechowy,wał do 900. Felgi DRACO które lerzaly w garażu zostały wymienione na glowice 531 z wałkiem VX.
Wiec wyglada na to, że faktycznie mam wszystko do swapa i robię "Turbo Svena" ;) Troche czasu mi zejdzie zanim wyjadę z tym sprzętem na ulice ale powiem szczerze już sie nie moge doczekać ...:)
no to do roboty! :D trzymam kciuki ! a wałek pośredni z napędem aparatu masz? :roll:
sambo

ps
VX do Turbo nie polecam. Może lepiej A lub T
0 x
Obrazek
potoczasty
Posty: 302
Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: Volvo 245 b230f At z '89 czyli Sven

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: potoczasty »

sambo pisze: sambo

ps
VX do Turbo nie polecam. Może lepiej A lub T
Wiem, ale jest spięty z głowica wiec pewnie pojawi się w dziale sprzedam;)
Jeszcze MBC, kółko i komputer z chipem do zestawu będę powoli kompletował...
0 x
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: Volvo 245 b230f At z '89 czyli Sven

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

potoczasty pisze:
sambo pisze: sambo

ps
VX do Turbo nie polecam. Może lepiej A lub T
Wiem, ale jest spięty z głowica wiec pewnie pojawi się w dziale sprzedam;)
Jeszcze MBC, kółko i komputer z chipem do zestawu będę powoli kompletował...
Wałek T już masz w tym silniku co kupiłeś. On jest dobry ale do 4 tys. obr. Lepszy będzie V z reg kółkiem i cofnięty o 4°
Sprawdzone :)
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
ODPOWIEDZ