Jest trochę twardo, ale z drugiej strony to nie mam punktu odniesienia bo nigdy nowym Volvo 940 nie jechałem U mnie nie było wyjścia bo wpadnie LPG a do tego platforma z rowerami czasami moze się trafić.dom?n pisze:Dziękuję pięknie.
940'95 Olaf
Re: 940'95 Viking
0 x
Re: 940'95 Viking
Za brak takich rozterek pokochałem nivomatylucash pisze: Jest trochę twardo, ale z drugiej strony to nie mam punktu odniesienia bo nigdy nowym Volvo 940 nie jechałem U mnie nie było wyjścia bo wpadnie LPG a do tego platforma z rowerami czasami moze się trafić.
4 x
Re: 940'95 Viking
Czy faktycznie jest taki komfort? I dobrze reagują na zmianę łądowności samochodu? Ciekawy jestem jak to stoi jak jest zapakowane z LPG i roweramifonderal pisze:Za brak takich rozterek pokochałem nivomaty
0 x
Re: 940'95 Viking
Cały czas stoi tak samo równo. Tankujesz do pełna gaz i benzynę (z toroidem 650x270 to jakieś 110 kg), pakujesz 200 kg do bagażnika, trzy osoby z tyłu, dwa rowery na hak albo przyczepa i dupa wlecze się po ziemi, normalne. Ale po 200 metrach i paru bujnięciach samochód stoi tak, jakby był pusty
Ma to jednak swoją cenę...
Tak to działa
Ma to jednak swoją cenę...
Tak to działa
2 x
Re: 940'95 Viking
Skoro Novomaty na tył to jakie zawieszenie na przód wtedy?fonderal pisze:Cały czas stoi tak samo równo. Ma to jednak swoją cenę...
0 x
Re: 940'95 Viking
fajny wierszyk.lucash pisze:olej, gaz? KYB, Bilstein, Sachs?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 940'95 Viking
Nie zauwazyłem że rym mi wyszedł A propo posta, to zastanawiam się czy kiedyś nie wrócić do oryginału z nivomatem. Tylko nie wiem co bardziej komfortowe na przód. Przy innych markach bym obstawiał KYB olejowe ale przy 940 to nie wiem.
0 x
Re: 940'95 Viking
Przód - do turystycznej jazdy Bilstein B4 ew B6 na fabryczną długość sprężyn tył to jak Ciocia uważa i co Ciocia zamierza gdyż jest gama rozwiązań pisanych na Forum.lucash pisze:Nie zauwazyłem że rym mi wyszedł A propo posta, to zastanawiam się czy kiedyś nie wrócić do oryginału z nivomatem. Tylko nie wiem co bardziej komfortowe na przód. Przy innych markach bym obstawiał KYB olejowe ale przy 940 to nie wiem.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego