940'95 Olaf

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
lucash
Posty: 36
Rejestracja: 07 sierpnia 2017, 23:10
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki

Re: 940'95 Viking

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: lucash »

dom?n pisze:Dziękuję pięknie.
Jest trochę twardo, ale z drugiej strony to nie mam punktu odniesienia bo nigdy nowym Volvo 940 nie jechałem ;) U mnie nie było wyjścia bo wpadnie LPG a do tego platforma z rowerami czasami moze się trafić.
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: 940'95 Viking

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

lucash pisze: Jest trochę twardo, ale z drugiej strony to nie mam punktu odniesienia bo nigdy nowym Volvo 940 nie jechałem ;) U mnie nie było wyjścia bo wpadnie LPG a do tego platforma z rowerami czasami moze się trafić.
Za brak takich rozterek pokochałem nivomaty :D
4 x
lucash
Posty: 36
Rejestracja: 07 sierpnia 2017, 23:10
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki

Re: 940'95 Viking

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: lucash »

fonderal pisze:Za brak takich rozterek pokochałem nivomaty :D
Czy faktycznie jest taki komfort? I dobrze reagują na zmianę łądowności samochodu? Ciekawy jestem jak to stoi jak jest zapakowane z LPG i rowerami ;)
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: 940'95 Viking

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Cały czas stoi tak samo równo. Tankujesz do pełna gaz i benzynę (z toroidem 650x270 to jakieś 110 kg), pakujesz 200 kg do bagażnika, trzy osoby z tyłu, dwa rowery na hak albo przyczepa i dupa wlecze się po ziemi, normalne. Ale po 200 metrach i paru bujnięciach samochód stoi tak, jakby był pusty :)
Ma to jednak swoją cenę...

Tak to działa

2 x
lucash
Posty: 36
Rejestracja: 07 sierpnia 2017, 23:10
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki

Re: 940'95 Viking

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: lucash »

fonderal pisze:Cały czas stoi tak samo równo. Ma to jednak swoją cenę...
Skoro Novomaty na tył to jakie zawieszenie na przód wtedy?
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: 940'95 Viking

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Przód zostaje bez zmian.
0 x
lucash
Posty: 36
Rejestracja: 07 sierpnia 2017, 23:10
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki

Re: 940'95 Viking

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: lucash »

olej, gaz? KYB, Bilstein, Sachs? :)
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3086
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 940'95 Viking

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

lucash pisze:olej, gaz? KYB, Bilstein, Sachs? :)
fajny wierszyk.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
lucash
Posty: 36
Rejestracja: 07 sierpnia 2017, 23:10
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki

Re: 940'95 Viking

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: lucash »

Nie zauwazyłem że rym mi wyszedł ;) A propo posta, to zastanawiam się czy kiedyś nie wrócić do oryginału z nivomatem. Tylko nie wiem co bardziej komfortowe na przód. Przy innych markach bym obstawiał KYB olejowe ale przy 940 to nie wiem.
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3086
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 940'95 Viking

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

lucash pisze:Nie zauwazyłem że rym mi wyszedł ;) A propo posta, to zastanawiam się czy kiedyś nie wrócić do oryginału z nivomatem. Tylko nie wiem co bardziej komfortowe na przód. Przy innych markach bym obstawiał KYB olejowe ale przy 940 to nie wiem.
Przód - do turystycznej jazdy Bilstein B4 ew B6 na fabryczną długość sprężyn tył to jak Ciocia uważa i co Ciocia zamierza gdyż jest gama rozwiązań pisanych na Forum.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
ODPOWIEDZ