dom?n pisze:Nikt tu nie poruszył tej kwestii, a należy to też wziąć pod uwagę: rejestracja na żółte blachy, to koszt ponad 1000zł, którego potem można nie odzyskać przy odsprzedaży auta.
Chyba, że auto kupujesz z zagranicy - wtedy przy cegłach, które zazwyczaj mają 2.3 (albo i więcej) koszta akcyzy etc. są porównywalne, bądź większe, niż koszta ekspertyzy.
U mnie wyglądało to tak: rejestracja 202,50 + przegląd 306 + zwolnienie z akcyzy 17 + 738 ekspertyza. Razem 1263zł 50 gr.
W wersji na białe: rejestracja 202,50 + przegląd 99 + akcyza ok. 1380 (18.6% z kosztów auta wynoszących 1650 E, kurs 4.5)+ pewnie jeszcze coś (pewnie np. tłumaczenie dokumentów). To już jest prawie 1700 PLN. 760, 2.8 benzyna, 1987 rok.