740 beżowy "Stefan"
Re: 740 beżowy "Stefan"
Dziś mija dokładnie rok, jak kupiłem "złotego Stefana". Przez ten czas przejechałem 16 tys. km, bez żadnych awarii.
- Załączniki
-
- IMG_20211111_141926.jpg (907.53 KiB) Przejrzano 2934 razy
3 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 740 beżowy "Stefan"
I co, to prawda co mówią, że 740 i 940 to europejskie odpowiedniki Caprice, Crown Victorii i reszty fullsize'ów?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 740 beżowy "Stefan"
Odpowiednikiem CV z tamtych lat jest raczej FSO 1500 kombi, przynajmniej pod kątem jakości wykonania, odporności na rdzę i know-how Siedemseta to jest nieomal rocket science przy starych Fordach.dom?n pisze:I co, to prawda co mówią, że 740 i 940 to europejskie odpowiedniki Caprice, Crown Victorii i reszty fullsize'ów?
3 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: 740 beżowy "Stefan"
Witaj w klubie…Greg601 pisze:Szykują się u "Sztefana" poprawki blacharsko lakiernicze.
0 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw
Re: 740 beżowy "Stefan"
Stało się. Pochwaliłem za szybko. Stefan rzucił palenie.Ostatnio na zimnym odpalał za drugim razem, teraz wcale. Iskry brak. Kopułka dobra, cewka też. Co mogę jeszcze sprawdzić?
0 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
Czujnik położenia kału, ew. brak komunikacji z ECU?
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: 740 beżowy "Stefan"
Nie wiem co masz za system sterowania silnika ale w mojej 740 z LH2.2 można odpiąć wszystkie czujniki z wyjątkiem czujnika położenia wału i bestia pali i nawet da się jechać... Swoja droga po co tam pchali te wszystkie lambdy, przepływomierze, czujniki temperatur jak bez tego też jedziebnw pisze:Czujnik położenia kału, ew. brak komunikacji z ECU?
0 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
Przepraszam za nieprzyzwoite pytanie, ale w którym miejscu usytuowany jest czujnik położenia wału? B230F
0 x