740 beżowy "Stefan"

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
Greg601
Posty: 132
Rejestracja: 13 listopada 2020, 17:00
Lokalizacja: GND

Re: 740 beżowy "Stefan"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Greg601 »

Czyli musze lać z dodatkiem LSD. W fordzie też mam LSD.
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3086
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 740 beżowy "Stefan"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

zlyzuw pisze:Wymien olej w dyfrze i wstrzyknij ceramizer i może się będzie nadawał do użytku ;)
te sramizery, jeżeli ktoś w wierzy w ich magiczna moc, może sobie dolać w dowolnym momencie. Niemniej jednak most warto przepłukać przed wlaniem cokolwiek. Jeżeli dobrze pamiętam to korek rewizyjny jest magnetyczny i stąd stado opiłków i nie ma co panikować.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3086
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 740 beżowy "Stefan"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Greg601 pisze:Czyli musze lać z dodatkiem LSD. W fordzie też mam LSD.
Nie. LSD to Limited Slip Differential i taki mechanizm musi mieć odpowiedni oleum, innym parametrem wiskotycznym niż w moście otwartym.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
zlyzuw
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2018, 16:19
Lokalizacja: Kraków

Re: 740 beżowy "Stefan"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zlyzuw »

Sinuspi pisze:
zlyzuw pisze:Wymien olej w dyfrze i wstrzyknij ceramizer i może się będzie nadawał do użytku ;)
te sramizery, jeżeli ktoś w wierzy w ich magiczna moc, może sobie dolać w dowolnym momencie. Niemniej jednak most warto przepłukać przed wlaniem cokolwiek. Jeżeli dobrze pamiętam to korek rewizyjny jest magnetyczny i stąd stado opiłków i nie ma co panikować.
Ja tam nie tyle wierzę co wiem, że działa. Swego czasu gdy mialem S80 z manualem gdzie na zimno zgrzytała przy redukcji 4ka i nawet gdy podwójna wymiana oleju nie pomogła to w akcie desperacji dodałem ceramizer i zgrzyty ustąpiły. Zrobiłem samochodem 50tys km, kolejny właściciel teraz pewnie zrobił już kolejne 50tys i skrzynia jest cicho.

No chyba, że ktoś myli ceramizery z doktorami do silników albo liczy na to, że totalnie zajechane podzespoły w samochodzie naprawią to wtedy jedynie w magię można wierzyć. :lol:
0 x
Awatar użytkownika
Greg601
Posty: 132
Rejestracja: 13 listopada 2020, 17:00
Lokalizacja: GND

Re: 740 beżowy "Stefan"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Greg601 »

Sinuspi pisze:
zlyzuw pisze:Wymien olej w dyfrze i wstrzyknij ceramizer i może się będzie nadawał do użytku ;)
te sramizery, jeżeli ktoś w wierzy w ich magiczna moc, może sobie dolać w dowolnym momencie. Niemniej jednak most warto przepłukać przed wlaniem cokolwiek. Jeżeli dobrze pamiętam to korek rewizyjny jest magnetyczny i stąd stado opiłków i nie ma co panikować.
Czy do przepłukania może być zwykły hipol 80w90?
0 x
Awatar użytkownika
Greg601
Posty: 132
Rejestracja: 13 listopada 2020, 17:00
Lokalizacja: GND

Re: 740 beżowy "Stefan"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Greg601 »

Dziś był bardzo owocny dzień. Zdemontowałem wał, wymieniłem łącznik gumowy, zmieniłem olej w moście, wymieniłem poduszkę pod skrzynią (skrzynia silnik i wydech poszły parę centymetrów w górę, zdj. przed i po). Jutro wymienie podporę wału. Z mostu z olejem spłynęło dużo opiłków, plus jeden mały odłamek (zdj.) .Zalałem hipolem dla przepłukania.
Załączniki
4.jpg
4.jpg (591.28 KiB) Przejrzano 4160 razy
7.jpg
7.jpg (388.88 KiB) Przejrzano 4160 razy
1.jpg
1.jpg (437.37 KiB) Przejrzano 4160 razy
3.jpg
3.jpg (425.75 KiB) Przejrzano 4160 razy
IMG_20201127_172120.jpg
IMG_20201127_172120.jpg (598.84 KiB) Przejrzano 4160 razy
IMG_20201127_172144.jpg
IMG_20201127_172144.jpg (567.83 KiB) Przejrzano 4160 razy
IMG_20201127_172218.jpg
IMG_20201127_172218.jpg (524.08 KiB) Przejrzano 4160 razy
IMG_20201127_192546.jpg
IMG_20201127_192546.jpg (906.15 KiB) Przejrzano 4160 razy
IMG_20201127_193143.jpg
IMG_20201127_193143.jpg (458.04 KiB) Przejrzano 4160 razy
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3086
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 740 beżowy "Stefan"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Greg601 pisze:Z mostu z olejem spłynęło dużo opiłków, plus jeden mały odłamek (zdj.)
Bardzo bardzo zły znak dla dyfra.
Przelać Hipolem można, ale ja bym się nie odważył z nim jeździć mając blokadę.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Greg601
Posty: 132
Rejestracja: 13 listopada 2020, 17:00
Lokalizacja: GND

Re: 740 beżowy "Stefan"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Greg601 »

Pojeżdżę, zobaczę co będzie się działo. Możę w przyszły weekend zleję, i zaleję właściwym. Jaki polecacie olej?
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3086
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 740 beżowy "Stefan"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Greg601 pisze:Pojeżdżę, zobaczę co będzie się działo. Możę w przyszły weekend zleję, i zaleję właściwym. Jaki polecacie olej?
Pozrywane poduszki i sprzęgło wału mogą coś sugerować w związku z mostem.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Greg601
Posty: 132
Rejestracja: 13 listopada 2020, 17:00
Lokalizacja: GND

Re: 740 beżowy "Stefan"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Greg601 »

Sinuspi pisze:
Greg601 pisze:Pojeżdżę, zobaczę co będzie się działo. Możę w przyszły weekend zleję, i zaleję właściwym. Jaki polecacie olej?
Pozrywane poduszki i sprzęgło wału mogą coś sugerować w związku z mostem.
Przygodę miał, wygląda jakby na barierkę jakąś wjechał. Jeśli most będzie nadal wył, spróbuję z ceramizerem. Jeśli to nie pomoże regeneracja, lub wymiana.
0 x
ODPOWIEDZ