740 beżowy "Stefan"
Re: 740 beżowy "Stefan"
te sramizery, jeżeli ktoś w wierzy w ich magiczna moc, może sobie dolać w dowolnym momencie. Niemniej jednak most warto przepłukać przed wlaniem cokolwiek. Jeżeli dobrze pamiętam to korek rewizyjny jest magnetyczny i stąd stado opiłków i nie ma co panikować.zlyzuw pisze:Wymien olej w dyfrze i wstrzyknij ceramizer i może się będzie nadawał do użytku
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 740 beżowy "Stefan"
Nie. LSD to Limited Slip Differential i taki mechanizm musi mieć odpowiedni oleum, innym parametrem wiskotycznym niż w moście otwartym.Greg601 pisze:Czyli musze lać z dodatkiem LSD. W fordzie też mam LSD.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 740 beżowy "Stefan"
Ja tam nie tyle wierzę co wiem, że działa. Swego czasu gdy mialem S80 z manualem gdzie na zimno zgrzytała przy redukcji 4ka i nawet gdy podwójna wymiana oleju nie pomogła to w akcie desperacji dodałem ceramizer i zgrzyty ustąpiły. Zrobiłem samochodem 50tys km, kolejny właściciel teraz pewnie zrobił już kolejne 50tys i skrzynia jest cicho.Sinuspi pisze:te sramizery, jeżeli ktoś w wierzy w ich magiczna moc, może sobie dolać w dowolnym momencie. Niemniej jednak most warto przepłukać przed wlaniem cokolwiek. Jeżeli dobrze pamiętam to korek rewizyjny jest magnetyczny i stąd stado opiłków i nie ma co panikować.zlyzuw pisze:Wymien olej w dyfrze i wstrzyknij ceramizer i może się będzie nadawał do użytku
No chyba, że ktoś myli ceramizery z doktorami do silników albo liczy na to, że totalnie zajechane podzespoły w samochodzie naprawią to wtedy jedynie w magię można wierzyć.
0 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
Czy do przepłukania może być zwykły hipol 80w90?Sinuspi pisze:te sramizery, jeżeli ktoś w wierzy w ich magiczna moc, może sobie dolać w dowolnym momencie. Niemniej jednak most warto przepłukać przed wlaniem cokolwiek. Jeżeli dobrze pamiętam to korek rewizyjny jest magnetyczny i stąd stado opiłków i nie ma co panikować.zlyzuw pisze:Wymien olej w dyfrze i wstrzyknij ceramizer i może się będzie nadawał do użytku
0 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
Dziś był bardzo owocny dzień. Zdemontowałem wał, wymieniłem łącznik gumowy, zmieniłem olej w moście, wymieniłem poduszkę pod skrzynią (skrzynia silnik i wydech poszły parę centymetrów w górę, zdj. przed i po). Jutro wymienie podporę wału. Z mostu z olejem spłynęło dużo opiłków, plus jeden mały odłamek (zdj.) .Zalałem hipolem dla przepłukania.
- Załączniki
-
- 4.jpg (591.28 KiB) Przejrzano 4159 razy
-
- 7.jpg (388.88 KiB) Przejrzano 4159 razy
-
- 1.jpg (437.37 KiB) Przejrzano 4159 razy
-
- 3.jpg (425.75 KiB) Przejrzano 4159 razy
-
- IMG_20201127_172120.jpg (598.84 KiB) Przejrzano 4159 razy
-
- IMG_20201127_172144.jpg (567.83 KiB) Przejrzano 4159 razy
-
- IMG_20201127_172218.jpg (524.08 KiB) Przejrzano 4159 razy
-
- IMG_20201127_192546.jpg (906.15 KiB) Przejrzano 4159 razy
-
- IMG_20201127_193143.jpg (458.04 KiB) Przejrzano 4159 razy
0 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
Bardzo bardzo zły znak dla dyfra.Greg601 pisze:Z mostu z olejem spłynęło dużo opiłków, plus jeden mały odłamek (zdj.)
Przelać Hipolem można, ale ja bym się nie odważył z nim jeździć mając blokadę.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 740 beżowy "Stefan"
Pojeżdżę, zobaczę co będzie się działo. Możę w przyszły weekend zleję, i zaleję właściwym. Jaki polecacie olej?
0 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
Pozrywane poduszki i sprzęgło wału mogą coś sugerować w związku z mostem.Greg601 pisze:Pojeżdżę, zobaczę co będzie się działo. Możę w przyszły weekend zleję, i zaleję właściwym. Jaki polecacie olej?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 740 beżowy "Stefan"
Przygodę miał, wygląda jakby na barierkę jakąś wjechał. Jeśli most będzie nadal wył, spróbuję z ceramizerem. Jeśli to nie pomoże regeneracja, lub wymiana.Sinuspi pisze:Pozrywane poduszki i sprzęgło wału mogą coś sugerować w związku z mostem.Greg601 pisze:Pojeżdżę, zobaczę co będzie się działo. Możę w przyszły weekend zleję, i zaleję właściwym. Jaki polecacie olej?
0 x