Na zbiorniku jest wybite D650 H270 to chyba wymiary. Przewody gazu dopięte są do przewodów paliwowych.Iwan pisze:Fajnie to wygląda i lepiej w 740 że nie ma garba i nie trzeba go ciąć.
Jakiej średnicy zbiornik? Ja w poniedziałek wiozę auto do gazowników i wstępnie mówili o zbiorniki 630 mm, a czytam na forum, że 650 wchodzi... Może 630 wygodniej im montować, ale może by naciskać żeby włożyli 650 mm.
Dobrze z tym wsporniczkiem zrobione. Ja dalej myślę, czy kazać coś takiego zrobić, czy jednak wlew w zderzaku, żeby karoserii nie rzeźbić.
A pod autem przewody LPG jak do karoserii zamontowaliście, skoro piszesz, że bez blachowkrętów się obeszło.
740 beżowy "Stefan"
Re: 740 beżowy "Stefan"
0 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
Zna.Greg601 pisze:Mam problem z legalizacją instalacji. Zna może ktoś kogoś ?
A w czym problem ? zbiornik nie ma Polskiego DT ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 740 beżowy "Stefan"
Zbiornik stako nowy ma legalizacje. Potrzebuję homologacji na instalację i faktury za montaż, a te wystawiają warsztaty montujące instalacje lpg.
0 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
To pewnie tak, u mnie pójdzie niższy zbiornik, bo jest ławeczka z 2 dodatkowymi miejscami i chcę ją zostawić jednak. Bardziej mi chodziło o potwierdzenie średnicy. Dzięki!Greg601 pisze:
Na zbiorniku jest wybite D650 H270 to chyba wymiary. Przewody gazu dopięte są do przewodów paliwowych.
0 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
Małe podsumowanie po 2 miesiącach z LPG. Do zbiornika wchodzi 62-63 litry gazu, i robie na tym 600 km, Przy dojazdach do pracy tankuje co ok. 3 tygodnie. Jestem zadowolony. Jutro wyjeżdżam w Bieszczady, więc przed wyjazdem mały serwis. Płukanka LIQUI MOLY, Nowy olej Valvoline 10W40 filtr oleju, filtr powietrza.Przebieg 272200 km.
- Załączniki
-
- IMG_20210809_143902.jpg (848.04 KiB) Przejrzano 3639 razy
-
- IMG_20210809_171356.jpg (680.49 KiB) Przejrzano 3639 razy
2 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
Przed płukanką olej był bardziej brązowy. Po płukance zleciał czarny jak z diesla, rzadszy przez co zleciało go więcej. W pracy silnika niec sie nie zmieniło, mocy też nie przybyło, ale syf wypłukało.
1 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
Zależy od stanu i przebiegu silnika. Jesli silnik jest ogólnie w dobrym stanie i nie ma pokładów mazutu w misce i pod pokrywą zaworowa, można zastosować, nieczego to nie popsuje choć mocy raczej od tego nie przybędzie.MarcinS pisze:Ja jakoś nie mam przekonania do płukanek. Faktycznie daje to coś?
Problem zaczyna się jesli silnik jest mocno zaniedbany lub mocno zużyty, znam przypadek auta które pracowało poprawnie a po płukance przytkał się jeden kanał olejowy i poszła panewka. Sam miałem kiedyś 740 z dużym nalotem (450kkm) w której poprzedni właściciel lał kiepski olej mineralny w wyniku czego w misce olejowej i pod pokrywa zaworowa było pełno czegoś o konsystencji smaru/smoły. Po zdjęciu miski olejowej i wyczyszczeniu oraz wyczyszczeniu tego co się dało wyczyścić pod pokrywa zaworową i zalaniu silnika nowym olejem półsyntetycznym silnik chodził poprawnie i jedyny uboczny efekt to powiększone wycieki. Niestety przy kolejnejj zmianie oleju coś mnie podkusiło i użyłem płukanki, efekt był taki, że silnik zaczął dymić na niebiesko. Niestety po zmianie oleju na taki bez płukanki dymienie nie ustało i skończyło się na wymianie silnika na inny. Na szczescie było to w czasach gdy trochę 740 i 940 leżało na pobliskich szrotach i za goły słupek trzeba było dać 300zł. W kazdym razie z płukankami był bym ostrożny.
1 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
jak.jyz napisano, wszystko zależy od stanu silnika. Ja w D5252T zrobiłem płukanie przy 290kkm jak przechodziłem z 10W40 na 5W40. Dziś silnik na 440kkm i nic mu nie dolega...MarcinS pisze:Ja jakoś nie mam przekonania do płukanek. Faktycznie daje to coś?
Ja w swojej 900 zaryzykuję, bo olej po LPG ma kolor lekko ale to bardzo lekko czerwony. Dam porządny olej i zobaczymy.
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,