Ja bym to chętnie zastosował gdyby było 100% legalne ale narazie nie jest.
A wygląd to już kwestia gustu, dla mnie ważniejszy komfort jazdy nocą.
Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
940 - H4 LED
Re: 940 - H4 LED
0 x
Re: 940 - H4 LED
Ja używam Philips Vision +30%. Świecą ok, a i trwałość dobra. Ale największy wpływ na poprawę oświetlenia miała regeneracja odbłyśników i wymiana szkieł na nowe. Żarówka cudów nie zrobi jak już lampa słaba.
0 x
Re: 940 - H4 LED
Równie ważny jest stan układu ładowania. Mam zrobione odbłyśniki, założone przyzwoite żarówki, ale w altku jakiś chiński regulator napięcia. W efekcie napięcie w instalacji waha się w granicach jednego wolta i reflektory raz świecą byle jak, innym razem lepiej niż dobrze. Dostrzegałem problem, ale niespecjalnie się nim przejmowałem, na noc mam długie świecące na 700 metrów:) No ale w końcu trzeba będzie tam zajrzeć, bo tak być nie powinno...
0 x
Re: 940 - H4 LED
oj tak, z regulatorami napięcia przechodziłem wiele bojów - za niskie napięcie ładowania, delikatne mruganie lampek na desce rozdzielczej i rzeczone słabe światła.
co do lamp to szło jest czyste, niepopękane i przezroczyste. Odbłyśniki przez szkło wygladają też ok ale lamp nie rozbierałem - jak najlepiej sprawdzić ich stan, czy jesli odbłyśniki sa do regeneracji to po prostu widać?
co do lamp to szło jest czyste, niepopękane i przezroczyste. Odbłyśniki przez szkło wygladają też ok ale lamp nie rozbierałem - jak najlepiej sprawdzić ich stan, czy jesli odbłyśniki sa do regeneracji to po prostu widać?
0 x
Re: 940 - H4 LED
No OK, super extra żarówki mamy układ ładowania itp sprawny montujemy ... a co z tworzywem reflektora, tego OEM i jak ktoś ma DJAuto ewentualnie DEPO nie popłynie ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego