Na szybko:
1. http://volvorwd.pl/viewtopic.php?f=9&t= ... 234#p24234
2.
Choć dziś założyłbym gdzieś bliżej, np. w zaślepce lampy. Albo dołożył drugie
3.
4. Lusterko wewnętrzne fotochromatyczne, ale marki volvo, żeby nie było;) Dodatkowo pomieściło zasilacz do rejestratora.
5. Lampki świecące na ziemię po otwarciu drzwi, też marki volvo. Mogą się wydawać nie na miejscu w tym aucie, ale jak dla mnie są tak bardzo przydatne, że olałem poprawność.
6. To samo z oświetleniem na nogi pasażera i kierowcy, zerżnięte z 960, też super sprawa.
7. I jeszcze tylne boczne oświetlenie dla pasażerów. Też wzorem 960, choć same lampki pochodzą z jakiejś eski, prawilne z 960 są trudne do zdobycia. Ale jak trafię to zamienię.
8. Automatyczne opuszczanie przednich szyb zrobione na wzór i na sterowaniu z 850/s/v70.
9. Ogrzewanie postojowe na pilota.
Na razie więcej nie pamiętam
Cegła w XXI wieku...
Re: Cegła w XXI wieku...
forendal, o co chodzi w 2 zdjęciu? Jak zrobiłeś podświetlenie przycisków tylnych szyb? Masz gdzieś opisane te lampki?
W sprawie 1 to robisz jeszcze te przejściówki na przerywacz pracy wycieraczek?
W sprawie 1 to robisz jeszcze te przejściówki na przerywacz pracy wycieraczek?
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Re: Cegła w XXI wieku...
Normalnie wyłączniki tylnych szyb nie są podświetlone, mają taki garb do wymacania po ciemku. U siebie założyłem guziki na tył już z podświetleniem, pochodziły chyba z serii 400, płaciłem po 5 zł za sztukę. Mechanicznie pasują p&p i są identyczne z tymi od przednich szyb, jedyne czego to trzeba pilnować to żeby ilość pinów się zgadzała. Od 850 i s/v70 nie pasują, mają inaczej zrobione piny.
Przerywaczy generalnie nie robię, ale rzucę okiem, może coś mi się tam poniewiera w klamotach.
Przerywaczy generalnie nie robię, ale rzucę okiem, może coś mi się tam poniewiera w klamotach.
1 x
Re: Cegła w XXI wieku...
Przełączniki z czterysta, pasują też chyba z s40 i v40, ale mają inny wzór.
1 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Cegła w XXI wieku...
O, widzisz, dziękuję za inspiracjęfonderal pisze:Choć dziś założyłbym gdzieś bliżej, np. w zaślepce lampy. Albo dołożył drugie
Z 960 II na pewno też pasują, popularny mod na Turbobricksbnw pisze:Przełączniki z czterysta, pasują też chyba z s40 i v40, ale mają inny wzór.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Cegła w XXI wieku...
Z perspektywy czasu gniazdko w bagażniku uważam za jeden z bardziej przydatnych modów.dom?n pisze:O, widzisz, dziękuję za inspirację
W każdym razie wygrywa w zestawieniu funkcjonalność/nakład pracy
O popatrz, a sądziłem, że będę oryginalnydom?n pisze:Z 960 II na pewno też pasują, popularny mod na Turbobricks
Tak, będą pasowały również od 960.
Najpierw wpadł mi w ręce cały panel od 850. Z zewnątrz wygląda tak samo i już się ucieszyłem, ale okazał się średnio przydatny. Tam nie ma pinów i kostek dla każdego przełącznika oddzielnie, całość jest polutowana i wyprowadzona kablami na zewnątrz do jednej dużej kostki dla całego panelu. Już brałem się za szukanie panelu od 940, ale wtedy mnie olśniło, że przecież w czterysetkach są takie same przełączniki jak w 900. Tu już musiałem zapłacić;), dwa przełączniki kosztowały mnie dychę, pasowały p&p.
2 x
Re: Cegła w XXI wieku...
fonderal, a podświetlenie przycisków w 900 jest już fabrycznie w panelu, tylko nie ma "okienka" tak? Bo nie kumam za bardzo.
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Re: Cegła w XXI wieku...
Przyciski, które masz tam "bazowo", nie mają żarówek. Natomiast te z 440 i późnych 960 mają.AOW pisze:fonderal, a podświetlenie przycisków w 900 jest już fabrycznie w panelu, tylko nie ma "okienka" tak? Bo nie kumam za bardzo.
1 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Cegła w XXI wieku...
Aha- to całe przyciski się wymienia. Bo myślalem że to jest w panelu i tylko "przycisk" . Muszę to obczaić
Ostatnio zmieniony 21 maja 2021, 19:42 przez AOW, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,