Dziś wyjątkowy dzień...
Złożone zamówienie na:
2 x 3516803 (amortyzatory Nivomat)
2 x 9140681 (sprężyny zawieszenia)
Nawet nie pytajcie o cenę, poza emocjonalnym stosunkiem do samochodu i chęcią doprowadzenia go do stanu zbliżonego do fabrycznego logiki nie ma w tym zbyt wiele...
Ale ponieważ dobro wraca to liczę na to że "cegiełka" odwdzięczy się za to wszystko i kiedyś zobaczę ją na żółtych tablicach
Granatowe 960 2.9 R6, 1994
Re: Granatowe 960 3.0 R6, 1994
Bierzesz nadgodziny ?grodek75 pisze:Dziś wyjątkowy dzień...
Złożone zamówienie na:
2 x 3516803 (amortyzatory Nivomat)
2 x 9140681 (sprężyny zawieszenia)
Nawet nie pytajcie o cenę, poza emocjonalnym stosunkiem do samochodu i chęcią doprowadzenia go do stanu zbliżonego do fabrycznego logiki nie ma w tym zbyt wiele...
Ale ponieważ dobro wraca to liczę na to że "cegiełka" odwdzięczy się za to wszystko i kiedyś zobaczę ją na żółtych tablicach
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Granatowe 960 3.0 R6, 1994
Nie, raczej przewidziałem to w budżecieSinuspi pisze:Bierzesz nadgodziny ?grodek75 pisze:Dziś wyjątkowy dzień...
Złożone zamówienie na:
2 x 3516803 (amortyzatory Nivomat)
2 x 9140681 (sprężyny zawieszenia)
Nawet nie pytajcie o cenę, poza emocjonalnym stosunkiem do samochodu i chęcią doprowadzenia go do stanu zbliżonego do fabrycznego logiki nie ma w tym zbyt wiele...
Ale ponieważ dobro wraca to liczę na to że "cegiełka" odwdzięczy się za to wszystko i kiedyś zobaczę ją na żółtych tablicach
Poza tym u mnie nadgodziny nie wchodzą w rachubę - zadaniowy czas pracy, co ma i zalety i wady.
Dlatego też min. w pewnym momencie porzuciłem marzenia o W201 i skierowałem się ku Volvo.
Żeby nie utknąć na przysłowiowych kołkach z braku kasy.
To raz.
Po drugie po prostu nie da się z amortyzatorami w obecnym stanie jeździć. Lewy tył leży niemal na ziemi, zjeżdżając z krawężnika na parkingu załatwiłem sobie końcowy tłumik więc jaki był wybór?
Z „grubych” tematów w wypadku których muszę się wesprzeć fachowcami zostanie jeszcze antykorozja spodu, no i szyberdach. Reszta postępuje - klakson naprawiony, mam nie ukrywam kłopot z rozebraniem centralnej konsoli żeby uzupełnić brakujące oświetlenie wybieraka biegów. Nie chcę połamać i tak już nieco kruchych plastików. Szukam też siłownika centralnego zamka do drzwi kierowcy żeby założyć sterowanie z pilota. Ma ktoś może jakieś sugestie odnośnie jakiegoś dedykowanego czy jechać uniwersalnym?
0 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw
Re: Granatowe 960 3.0 R6, 1994
Że co?MarcinS pisze:Ja w 740 mam uniwersalny. Ale centralny z pilota krzywi kluczyk.
0 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw
Re: Granatowe 960 3.0 R6, 1994
grodek75 pisze:Że co?MarcinS pisze:Ja w 740 mam uniwersalny. Ale centralny z pilota krzywi kluczyk.
Mam centralny z pilota w sedanie, zakładał poprzedni właściciel. Dostałem dwa kluczyki i oba były "skręcone" - grot względem uchwytu. Oba działają normalnie we wszystkich zamkach, ale dziwnie wyglądają. Dałem dorobić nowy na surówce chyba z jakiegoś hyundaia (działa tak sobie i tylko w stacyjce i drzwiach kierowcy) i ten też po pewnym czasie się skręcił. Kombi mam bez sterowania z pilota, tylko z jednym kluczykiem i tam kluczyk jest prosty. Taka moja hipoteza, że w kombi kluczyk jest skręcany w obu kierunkach przy otwieraniu/zamykaniu drzwi i zachowuje kształt. Natomiast w sedanie kluczyki skręcane są tylko w jedną stronę w stacyjce i je "pokręciło". Ale jak zaznaczam, to tylko moja teoria.
0 x
Re: Granatowe 960 3.0 R6, 1994
Dziś wielki dzień - dojechały części do naprawy Multilinka, a konkretnie 2 amortyzatory i 2 sprężyny.
Otworzyłem przesyłkę, patrzę, patrzę i nadal nie wiem co w tym jest droższe od złota...
Tak czy owak auto na podnośnik i do roboty. Mam nadzieję że już w piątek będę mógł jeździć normalnie
Otworzyłem przesyłkę, patrzę, patrzę i nadal nie wiem co w tym jest droższe od złota...
Tak czy owak auto na podnośnik i do roboty. Mam nadzieję że już w piątek będę mógł jeździć normalnie
- Załączniki
-
- Nivomaty i sprężyny
- Nivo.jpg (617.44 KiB) Przejrzano 2926 razy
3 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw
Re: Granatowe 960 3.0 R6, 1994
Tak czy owak ciesz się, że jeszcze są dostępne. Po zamontowaniu zrozumiesz że są warte złota, choć w Polsce mówią np 1 złoty a jest ..... srebrny, ale ja się nie znam.grodek75 pisze:Dziś wielki dzień - dojechały części do naprawy Multilinka, a konkretnie 2 amortyzatory i 2 sprężyny.
Otworzyłem przesyłkę, patrzę, patrzę i nadal nie wiem co w tym jest droższe od złota...
Tak czy owak auto na podnośnik i do roboty. Mam nadzieję że już w piątek będę mógł jeździć normalnie
3 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Granatowe 960 3.0 R6, 1994
No domyślam się że mogę się spodziewać kolosalnej zmiany i stąd ta inwestycja...Sinuspi pisze:Tak czy owak ciesz się, że jeszcze są dostępne. Po zamontowaniu zrozumiesz że są warte złota, choć w Polsce mówią np 1 złoty a jest ..... srebrny, ale ja się nie znam.grodek75 pisze:Dziś wielki dzień - dojechały części do naprawy Multilinka, a konkretnie 2 amortyzatory i 2 sprężyny.
Otworzyłem przesyłkę, patrzę, patrzę i nadal nie wiem co w tym jest droższe od złota...
Tak czy owak auto na podnośnik i do roboty. Mam nadzieję że już w piątek będę mógł jeździć normalnie
A złoty? Może dobrze że kupiłem dziś bo pytanie ile będą kosztowały jutro...?
Na moje oko ponad 5% inflacji to stały trend
0 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw
Re: Granatowe 960 3.0 R6, 1994
No i po operacji.
Wiedziałem że będzie różnica.
Ale słowo daję, nigdy nie przypuszczałbym że tak ogromna. Zarówno w samej wysokości jak i oczywiście prowadzeniu.
@sinuspi - teraz rozumiem co miałeś na myśli pisząc że są warte złota... Szok.
Wiedziałem że będzie różnica.
Ale słowo daję, nigdy nie przypuszczałbym że tak ogromna. Zarówno w samej wysokości jak i oczywiście prowadzeniu.
@sinuspi - teraz rozumiem co miałeś na myśli pisząc że są warte złota... Szok.
- Załączniki
-
- New 1
- Nowe Nivo 2.jpg (1.22 MiB) Przejrzano 2787 razy
-
- Old 1
- Stare Nivo 2.jpg (1.35 MiB) Przejrzano 2787 razy
-
- New 2
- Noe Nivo 1.jpg (915.32 KiB) Przejrzano 2787 razy
-
- Old 2
- Stare Nivo 1.jpg (957.15 KiB) Przejrzano 2787 razy
3 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw