Hey,
Dawno temu zdejmując kierę zerwałem taśmę. Teraz będę wymieniał deskę i nie chcę znowu powtórki.
Nie pamiętam , czy zdejmując kierę z wieloklinu już można zerwać.Pamiętam za to jakieś zabezpieczenie do włożenia , żeby nie zerwać.
Może ktoś niedawno grzebał w tym i pamięta kolejność czynności ?
Dzięki
Demontaż kiery,poduszki,taśmy 940
Re: Demontaż kiery,poduszki,taśmy 940
znajdziesz filmy na necie. Podpowiem, że nasadki do klucza nie znajdziesz w aucie ale zabezpieczenie taśmy jest konstrukcyjnie przewidziane abyś nie szukał.misica pisze:Hey,
Dawno temu zdejmując kierę zerwałem taśmę. Teraz będę wymieniał deskę i nie chcę znowu powtórki.
Nie pamiętam , czy zdejmując kierę z wieloklinu już można zerwać.Pamiętam za to jakieś zabezpieczenie do włożenia , żeby nie zerwać.
Może ktoś niedawno grzebał w tym i pamięta kolejność czynności ?
Dzięki
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Demontaż kiery,poduszki,taśmy 940
Ok, deska wymieniona.
Po zdjęciu poduchy znalazłem śrubę zabezpieczająca taśmę - jest wkręcona w kierownicę. Trzeba ją wykręcić a następnie wkręcić w otwór w obudowie taśmy, trzeba to zrobić na wyprostowanych kołach.
Po zdjęciu poduchy znalazłem śrubę zabezpieczająca taśmę - jest wkręcona w kierownicę. Trzeba ją wykręcić a następnie wkręcić w otwór w obudowie taśmy, trzeba to zrobić na wyprostowanych kołach.
0 x