wylazły.
wszystkie cztery
trochę kompresora, trochę młotka i poszło.
więc - dobra wiadomość - jest co regenerować.
zła jest taka, że tłoczki i gumki przyjadą dopiero jutro, więc wóz smętnie będzie wisiał na kobyłce do piątku.
Mam i ja!
Re: Mam i ja!
U mnie po 32 rokach poszły nowe uszczelki i gumki prowadnic.
Tłoczki posmarowane i znowu 32 roki
Tłoczki posmarowane i znowu 32 roki
- Załączniki
-
- received_370643021741881 - kopia.jpeg (295.33 KiB) Przejrzano 1523 razy
3 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…
945 B230FB 90r.
945 B230FB 90r.
Re: Mam i ja!
A szanowne Państwo,
gdzie kupujecie zestaw montażowy do przednich zacisków?
Mowa o tym co na zdjęciu poniżej (swoją drogą u mnie trzpienie były założone bez zawleczek )
gdzie kupujecie zestaw montażowy do przednich zacisków?
Mowa o tym co na zdjęciu poniżej (swoją drogą u mnie trzpienie były założone bez zawleczek )
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Mam i ja!
ku pamięci. może komuś pomoże
rozłożyłem licznik, żeby się przekonać to co raczej było oczywiste nie działa, bo zębatce brakuje zębów (swoją drogą na 4 dwusetki, to moja pierwsza z taką awarią. w Hansie-Jurgenie też nie działał licznik, ale tam była kwestia lutów przy silniczku napędzającym zębatkę).
poskładałem, wkładam do auta i nie działa tzn trochę działa (kierunki, lampka kontrolna długich świateł, kontrolka overdrive), a trochę nie (czyli wszystko to co amerykanie nazywają idiot lights, wskaźnik poziomu paliwa, temperatury, obrotomierz, etc.)
sprawdziłem wszystko co się da. przedzwoniłem wiązkę, zasilanie, rozłożyłem ponownie licznik - nic. brak efektu.
mówię, przeklęty jest ten wóz Dominik mnie wczoraj w nocy pocieszał, że nie jest tak źle
ale z drugiej strony co się mogło spieprzyć?
no i mamy winowajcę:
swoją drogą nie wiem o co chodzi, bo ten nieszczęsny bezpiecznik wygląda na cały. zaraz sprawdzę mu przejście i połączenie z licznikiem. ale faktem, że po założeniu bypassu wszystko ożyło.
internety zeznają, że nie tylko ja miałem taki problem:
https://volvoforums.com/forum/volvo-240 ... 465/page2/ (ostatni post )
rozłożyłem licznik, żeby się przekonać to co raczej było oczywiste nie działa, bo zębatce brakuje zębów (swoją drogą na 4 dwusetki, to moja pierwsza z taką awarią. w Hansie-Jurgenie też nie działał licznik, ale tam była kwestia lutów przy silniczku napędzającym zębatkę).
poskładałem, wkładam do auta i nie działa tzn trochę działa (kierunki, lampka kontrolna długich świateł, kontrolka overdrive), a trochę nie (czyli wszystko to co amerykanie nazywają idiot lights, wskaźnik poziomu paliwa, temperatury, obrotomierz, etc.)
sprawdziłem wszystko co się da. przedzwoniłem wiązkę, zasilanie, rozłożyłem ponownie licznik - nic. brak efektu.
mówię, przeklęty jest ten wóz Dominik mnie wczoraj w nocy pocieszał, że nie jest tak źle
ale z drugiej strony co się mogło spieprzyć?
no i mamy winowajcę:
swoją drogą nie wiem o co chodzi, bo ten nieszczęsny bezpiecznik wygląda na cały. zaraz sprawdzę mu przejście i połączenie z licznikiem. ale faktem, że po założeniu bypassu wszystko ożyło.
internety zeznają, że nie tylko ja miałem taki problem:
https://volvoforums.com/forum/volvo-240 ... 465/page2/ (ostatni post )
2 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Mam i ja!
zobaczymy.grodek75 pisze:Jak Ty już tym samochodem normalnie zaczniesz jeździć to chyba do psychoanalityka będziesz musiał się dla odmiany wybrać…
dzisiaj przeszedł przegląd. tym razem bez zastrzeżeń.
przód hamuje praktycznie bez różnicy prawa/lewa.
czas zająć się tak nieistotnymi szczegółami jak niedziałające klima czy radio
1 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Mam i ja!
Gratuluję postępów i odporności psychicznejbaron pisze:zobaczymy.grodek75 pisze:Jak Ty już tym samochodem normalnie zaczniesz jeździć to chyba do psychoanalityka będziesz musiał się dla odmiany wybrać…
dzisiaj przeszedł przegląd. tym razem bez zastrzeżeń.
przód hamuje praktycznie bez różnicy prawa/lewa.
czas zająć się tak nieistotnymi szczegółami jak niedziałające klima czy radio
1 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw
Re: Mam i ja!
syndrom sztokholmskigrodek75 pisze:Gratuluję postępów i odporności psychicznejbaron pisze:zobaczymy.grodek75 pisze:Jak Ty już tym samochodem normalnie zaczniesz jeździć to chyba do psychoanalityka będziesz musiał się dla odmiany wybrać…
dzisiaj przeszedł przegląd. tym razem bez zastrzeżeń.
przód hamuje praktycznie bez różnicy prawa/lewa.
czas zająć się tak nieistotnymi szczegółami jak niedziałające klima czy radio
1 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Mam i ja!
Lepszy taki syndrom i własny budyń niż mózg z wypożyczalni na godziny po zetknięciem się z oparami plastiku z BMW. Im świeży plastik tym gorzej.baron pisze:syndrom sztokholmskigrodek75 pisze:Gratuluję postępów i odporności psychicznejbaron pisze:
zobaczymy.
dzisiaj przeszedł przegląd. tym razem bez zastrzeżeń.
przód hamuje praktycznie bez różnicy prawa/lewa.
czas zająć się tak nieistotnymi szczegółami jak niedziałające klima czy radio
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Mam i ja!
Nie bardzo wiem o czym piszesz?Sinuspi pisze:Lepszy taki syndrom i własny budyń niż mózg z wypożyczalni na godziny po zetknięciem się z oparami plastiku z BMW. Im świeży plastik tym gorzej.baron pisze:syndrom sztokholmskigrodek75 pisze:
Gratuluję postępów i odporności psychicznej
a pytam zza kierownicy 330e G20
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW