W dniu wczorajszym moja 960 odmówiła współpracy, po dojechaniu na miejsce zgasiłem auto, po 2 godzinach jak chciałem odpalić to juz się nie dało.
Z szybkiej diagnozy, nie pracuje pompa paliwa (jest jedna w baku). Po sprawdzeniu wiem ze nie dostaje zasilania. Idąc tym tropem, przekaźnik pompy przy bezpiecznikach tez sprawdzony i nie dostaje sygnału na cewke.
Czy ktoś ma wiedzę co tam jest dalej po drodze? Czy tylko kostka stacyjki czy jeszcze po drodze jest komp lub jakiś inny przekaźnik.
[ 960 mk2 2.5 24v] problem z odpaleniem, brak pracy pompy paliwa
Re: [ 960 mk2 2.5 24v] problem z odpaleniem, brak pracy pompy paliwa
Jakis immoalarm ?xjtdi pisze:W dniu wczorajszym moja 960 odmówiła współpracy, po dojechaniu na miejsce zgasiłem auto, po 2 godzinach jak chciałem odpalić to juz się nie dało.
Z szybkiej diagnozy, nie pracuje pompa paliwa (jest jedna w baku). Po sprawdzeniu wiem ze nie dostaje zasilania. Idąc tym tropem, przekaźnik pompy przy bezpiecznikach tez sprawdzony i nie dostaje sygnału na cewke.
Czy ktoś ma wiedzę co tam jest dalej po drodze? Czy tylko kostka stacyjki czy jeszcze po drodze jest komp lub jakiś inny przekaźnik.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: [ 960 mk2 2.5 24v] problem z odpaleniem, brak pracy pompy paliwa
głupota straszna i na pewno to sprawdziłeś już dawno, ale czasem najciemniej jest pod latarnią :)xjtdi pisze:W dniu wczorajszym moja 960 odmówiła współpracy, po dojechaniu na miejsce zgasiłem auto, po 2 godzinach jak chciałem odpalić to juz się nie dało.
Z szybkiej diagnozy, nie pracuje pompa paliwa (jest jedna w baku). Po sprawdzeniu wiem ze nie dostaje zasilania. Idąc tym tropem, przekaźnik pompy przy bezpiecznikach tez sprawdzony i nie dostaje sygnału na cewke.
Czy ktoś ma wiedzę co tam jest dalej po drodze? Czy tylko kostka stacyjki czy jeszcze po drodze jest komp lub jakiś inny przekaźnik.
bezpiecznik jest ok?
na nim pojawia się napięcie?
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: [ 960 mk2 2.5 24v] problem z odpaleniem, brak pracy pompy paliwa
Bezpieczniki w desce i pod maską wszystkie sprawdzone. Zewnętrzny alarm wypiołem, sam go kiedyś dokładałem ale to niestety nie to. Został mi jeszcze do sprawdzenia komp od LPG, może on bruździ, ale to przy lepszej pogodzie, może w sobote z tym powalczę.baron pisze:głupota straszna i na pewno to sprawdziłeś już dawno, ale czasem najciemniej jest pod latarnią :)xjtdi pisze:W dniu wczorajszym moja 960 odmówiła współpracy, po dojechaniu na miejsce zgasiłem auto, po 2 godzinach jak chciałem odpalić to juz się nie dało.
Z szybkiej diagnozy, nie pracuje pompa paliwa (jest jedna w baku). Po sprawdzeniu wiem ze nie dostaje zasilania. Idąc tym tropem, przekaźnik pompy przy bezpiecznikach tez sprawdzony i nie dostaje sygnału na cewke.
Czy ktoś ma wiedzę co tam jest dalej po drodze? Czy tylko kostka stacyjki czy jeszcze po drodze jest komp lub jakiś inny przekaźnik.
bezpiecznik jest ok?
na nim pojawia się napięcie?
0 x
Re: [ 960 mk2 2.5 24v] problem z odpaleniem, brak pracy pompy paliwa
Próbowałeś zrobić start awaryjny na LPG? Mam pewne obawy, czy sygnał na pompę nie idzie jednak z ECU.xjtdi pisze:Bezpieczniki w desce i pod maską wszystkie sprawdzone. Zewnętrzny alarm wypiołem, sam go kiedyś dokładałem ale to niestety nie to. Został mi jeszcze do sprawdzenia komp od LPG, może on bruździ, ale to przy lepszej pogodzie, może w sobote z tym powalczę.baron pisze:głupota straszna i na pewno to sprawdziłeś już dawno, ale czasem najciemniej jest pod latarnią :)xjtdi pisze:W dniu wczorajszym moja 960 odmówiła współpracy, po dojechaniu na miejsce zgasiłem auto, po 2 godzinach jak chciałem odpalić to juz się nie dało.
Z szybkiej diagnozy, nie pracuje pompa paliwa (jest jedna w baku). Po sprawdzeniu wiem ze nie dostaje zasilania. Idąc tym tropem, przekaźnik pompy przy bezpiecznikach tez sprawdzony i nie dostaje sygnału na cewke.
Czy ktoś ma wiedzę co tam jest dalej po drodze? Czy tylko kostka stacyjki czy jeszcze po drodze jest komp lub jakiś inny przekaźnik.
bezpiecznik jest ok?
na nim pojawia się napięcie?
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: [ 960 mk2 2.5 24v] problem z odpaleniem, brak pracy pompy paliwa
Nom, trochę czasu minęło, okazało się że przyczyna "śmierci" volvacza byl jeden upalony kabelek we wiazce...
Tak się cieszyłem, że Volvo jezdzi jak dawniej ale do czasu... teraz pojawił się inny problem, na zimnym silniku trzeba długo kręcić rozrusznikiem zeby zapalił. Na ciepłym jest dużo lepiej, praktycznie pali od strzała natomiast na zimnym trzeba go chechłać rozrusznikiem z 15-20 sekund i dopiero wtedy odpala. Ma ktoś jakieś sugestie?
Tak się cieszyłem, że Volvo jezdzi jak dawniej ale do czasu... teraz pojawił się inny problem, na zimnym silniku trzeba długo kręcić rozrusznikiem zeby zapalił. Na ciepłym jest dużo lepiej, praktycznie pali od strzała natomiast na zimnym trzeba go chechłać rozrusznikiem z 15-20 sekund i dopiero wtedy odpala. Ma ktoś jakieś sugestie?
0 x
Re: [ 960 mk2 2.5 24v] problem z odpaleniem, brak pracy pompy paliwa
Zanim odpalisz na zimno sprawdź czy jest ciśnienie na listwie (najprościej - wciskając zaworek, zobaczysz czy paliwo jest czy go nie ma)xjtdi pisze:Nom, trochę czasu minęło, okazało się że przyczyna "śmierci" volvacza byl jeden upalony kabelek we wiazce...
Tak się cieszyłem, że Volvo jezdzi jak dawniej ale do czasu... teraz pojawił się inny problem, na zimnym silniku trzeba długo kręcić rozrusznikiem zeby zapalił. Na ciepłym jest dużo lepiej, praktycznie pali od strzała natomiast na zimnym trzeba go chechłać rozrusznikiem z 15-20 sekund i dopiero wtedy odpala. Ma ktoś jakieś sugestie?
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: [ 960 mk2 2.5 24v] problem z odpaleniem, brak pracy pompy paliwa
Tez o tym pomyślałem, i faktycznie założyłem jakiś znaleziony w garażu zaworek zwrotny, chyba z motocykla i jest lepiej. Zobacze jutro rano ja będzie całkiem zimny silnik czy będzie różnica.
Pytanie: czy fabrycznie jest w 960 jakiś zaworek zwrotny, jesli tak to gdzie powinien się znajdować? Jesli nie ma zaworka zwrotnego to co powoduje, że paliwo nie wraca grawitacyjnie z listwy do zbiornika który jest niżej?
Pytanie: czy fabrycznie jest w 960 jakiś zaworek zwrotny, jesli tak to gdzie powinien się znajdować? Jesli nie ma zaworka zwrotnego to co powoduje, że paliwo nie wraca grawitacyjnie z listwy do zbiornika który jest niżej?
0 x