BASSRIDE pisze:dom?n pisze:baron pisze:
Co to za fetysz z tym 2.3?
Wszyscy cały czas, ze 2.3, 2.3 i 2.3.
Dwa litry złe?
Kolizyjność rozrządu, nic ponadto.
Możecie rozwinąć temat?
wiesz jak jest
ludzie którzy jeżdżą zabytkowymi volvo dostają palpitacji serca na hasła:
kolizyjny rozrząd
zawieszenie wielowahaczowe
głowica wielozaworowa
etc.
to taki trochę case emeryta, która w XXI wieku będzie dalej cisnął gaźnikowym autem na daily, bo jest proste i tanie w naprawie.
BASSRIDE pisze:Ja w dowodzie mam wpisane:
- pojemność: 2316 cm3
czyli masz ten koszerny.
chociaż historycznie prawilniejsze pojemności to te zbliżone do 2.0.
BASSRIDE pisze:A propos uszczelki, widzę że erling produkuje w 2 grubościach, jaką wybrać?
i w obu grubościach możesz bez problemu kupić?
BASSRIDE pisze:Czy jeszcze coś wymieniać poza uszczelkami kolektorów?
Ktoś gdzieś tu pisał że szpilki głowicy do 5 razy można...Miedziany (poprzedni właściciel) twierdził, że motor jeszcze nigdy nie otwierany
uszczelki kolektorów, uszczelkę na dwururce, termostat, uszczelkę pompy wody - plus ją samą ocenić co warta, uszczelkę przepustnicy, nastaw się że oringi wtrysków mogą być w stanie typu 'kamień', uszczelka dekla zaworowego.
do tego pytanie jak wykręcą się szpilki trzymające kolektory.
jak z uszczelniaczami wałka i wału oraz tylnego broku w głowicy.
w jakim stanie są poduszki silnika?
a jak woda poszła do układu, to dobrze zlać wszystko, zrzucić miskę i obejrzeć czym się smok zakleił
no i obudowa rozrządu - jak znam życie też połamana
zakładam, że obróbkę głowicy zlecasz na zewnątrz - więc takie szczegóły jak regulacja luzu czy wymiana uszczelniaczy zaworowych będzie robiona przez szlifierza
tu masz fajny kit. nie kosztuje majątku:
https://www.ipdusa.com/products/6062/He ... 689-101383
a Tobie, zdaje się, nie spieszy