No dobra, ale radio? Tylko po to by wsadzić 8 letnie z wyjściem na jeden głośnik? Dla mnie kosmosbnw pisze:Zaryzykuję stwierdzenie, że w latach 70tych i 80tych to był wręcz standard. Mając ograniczone fundusze, ludzie prędzej rezygnowali z dodatków, niż z większego silnika.
Kiedy jeszcze jeździłem cygarem i przeglądałem oferty, to było dużo wersji z silnikami 2.3, czy 2.2, które nie miały absolutnie żadnego wyposażenia na pokładzie.
Volvo 264 GL '77 "Le renouveau"
- Maciek4530
- Posty: 1246
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Volvo 264 GL '77 "Le renouveau"
Ostatnio zmieniony 11 sierpnia 2023, 23:55 przez Maciek4530, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
- Maciek4530
- Posty: 1246
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Volvo 264 GL '77 "Le renouveau"
Jak widzę próbę ożywienia samochodu?
Odbudowuje główną pompę i zakładam z akumulatorem paliwa na miejsce - wejście do pompy w kanister. Nowy filtr paliwa i płucze przewody w kierunku silnika.
Następnie odbudowuje K-Jeta, WUR, ogarniam wtryski, wszystko szoruję i zakładam na głowice tak jak są (byle szczelnie). Odpalam wóz i sprawdzam czy to w ogóle działa. Jeśli tak to bak z wkładem idą do regeneracji, głowice wyjeżdżają na planowanie, czyszczenie, uszczelniacze itd. Całość na nowym rozrządzie i uszczelkach. Jeśli samochód będzie pracował o własnych siłach ogarniam układ paliwowy na gotowo, odbudowuję układ chłodniczy i nagrzewnicę (wentylator nie działa, pewnie nagrzewnica też śmietnik). Mając sprawny napęd ogarniam hamulce i w drogę!. Czyli jeszcze kilka lat
Po deszczu wygląda jak razowy grzyb
Odbudowuje główną pompę i zakładam z akumulatorem paliwa na miejsce - wejście do pompy w kanister. Nowy filtr paliwa i płucze przewody w kierunku silnika.
Następnie odbudowuje K-Jeta, WUR, ogarniam wtryski, wszystko szoruję i zakładam na głowice tak jak są (byle szczelnie). Odpalam wóz i sprawdzam czy to w ogóle działa. Jeśli tak to bak z wkładem idą do regeneracji, głowice wyjeżdżają na planowanie, czyszczenie, uszczelniacze itd. Całość na nowym rozrządzie i uszczelkach. Jeśli samochód będzie pracował o własnych siłach ogarniam układ paliwowy na gotowo, odbudowuję układ chłodniczy i nagrzewnicę (wentylator nie działa, pewnie nagrzewnica też śmietnik). Mając sprawny napęd ogarniam hamulce i w drogę!. Czyli jeszcze kilka lat
Po deszczu wygląda jak razowy grzyb
3 x
Re: Volvo 264 GL '77 "Le renouveau"
Radio było w poprzednim aucie, to po co kupować nowe.Maciek4530 pisze: No dobra, ale radio? Tylko po to by wsadzić 8 letnie z wyjściem na jeden głośnik? Dla mnie kosmos
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Volvo 264 GL '77 "Le renouveau"
Kurz Katalog no no no
Le Renówka ma u Ciebie Spa
Brawa za podejscie w czyszczeniu szczególnie profili.
Le Renówka ma u Ciebie Spa
Brawa za podejscie w czyszczeniu szczególnie profili.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- Maciek4530
- Posty: 1246
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Volvo 264 GL '77 "Le renouveau"
Wóz stoi, praca stoi i drobiazgi bez znaczenia wpadają w moje ręce
Znaczek na błotnik - dokładnie taki jak potrzebowałem (a było z 5-6 wersji i kolorów) za calutkie 37zł z przesyłką przez pół Polski Brakuje mu "stopek" ale zapewne jak i resztę która jest na samochodzie podkleję i zabezpieczę mocną taśmą dwustronną do znaczków
Tego samego dnia otrzymałem też dawno podarowany mi znaczek od Macieja - organizatora Krakowskich Klasyków Nocą Tutaj akurat cena okazyjnie, wierszyk "wychwalający" Poloneza Tutaj brakuje jednej "stopki" nie mniej jednak znaczek będzie zapasem lub brelokiem do kluczy
Oba znaczki są dokładnie do mojego wozu i do mojego rocznika. Jaka jest szansa na taki zbieg okoliczności?
Znaczek na błotnik - dokładnie taki jak potrzebowałem (a było z 5-6 wersji i kolorów) za calutkie 37zł z przesyłką przez pół Polski Brakuje mu "stopek" ale zapewne jak i resztę która jest na samochodzie podkleję i zabezpieczę mocną taśmą dwustronną do znaczków
Tego samego dnia otrzymałem też dawno podarowany mi znaczek od Macieja - organizatora Krakowskich Klasyków Nocą Tutaj akurat cena okazyjnie, wierszyk "wychwalający" Poloneza Tutaj brakuje jednej "stopki" nie mniej jednak znaczek będzie zapasem lub brelokiem do kluczy
Oba znaczki są dokładnie do mojego wozu i do mojego rocznika. Jaka jest szansa na taki zbieg okoliczności?
2 x
- Maciek4530
- Posty: 1246
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 264 GL '77 "Le renouveau"
Czemu kabelek a nie bezprzewód?Maciek4530 pisze:
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
- Maciek4530
- Posty: 1246
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Volvo 264 GL '77 "Le renouveau"
Bo kabelek to kilka minut roboty i na warsztacie ojciec ma takich pęczkidom?n pisze:Czemu kabelek a nie bezprzewód?Maciek4530 pisze:
0 x