Strona 2 z 2

Re: 144 1973 Francesca

: 19 grudnia 2023, 20:55
autor: sambo
Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)

Re: 144 1973 Francesca

: 23 grudnia 2023, 13:47
autor: jinx
sambo pisze:Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)
A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem? ;)

Re: 144 1973 Francesca

: 23 grudnia 2023, 17:49
autor: takijedenkuba
jinx pisze:
sambo pisze:Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)
A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem? ;)
2.3 turbo
Nie zastanawiałbym się

Re: 144 1973 Francesca

: 23 grudnia 2023, 20:13
autor: BASSRIDE
Mam nawet taki piec dla Ciebie jakbyś chciał ;)

Re: 144 1973 Francesca

: 24 grudnia 2023, 13:01
autor: jinx
Nie nie, jeśli się bawić, to tylko w modyfikacje oryginalnego pieca w elementy z epoki - Stage I albo Stage II Volvo Competition Service

Re: 144 1973 Francesca

: 24 grudnia 2023, 14:40
autor: Maciek4530
jinx pisze:Nie nie, jeśli się bawić, to tylko w modyfikacje oryginalnego pieca w elementy z epoki - Stage I albo Stage II Volvo Competition Service
I to jest dobre podejście! A nie swapy na jedno i to samo :D

Re: 144 1973 Francesca

: 25 grudnia 2023, 07:43
autor: sambo
jinx pisze:
sambo pisze:Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)
A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem? ;)
Proponuję na początek wałek D lub K i jakiś układ zapłonu elektroniczny.
Podwójny gaźnik i wydech pewnie też, ale B20 tuning w internetach to temat rzeka więc nie będę przynudzał.
Wesołych Świąt
Sambo

Re: 144 1973 Francesca

: 10 stycznia 2024, 18:33
autor: BASSRIDE
A ja bym chętnie poczytał o tuningu takiego b20, właśnie jedzie do mnie ze Szwecji taki piec i bardzo jestem ciekawy co mógłbym w nim dlubnąć żeby Pan Swensson był żwawszy
sambo pisze:
jinx pisze:
sambo pisze:Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)
A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem? ;)
Proponuję na początek wałek D lub K i jakiś układ zapłonu elektroniczny.
Podwójny gaźnik i wydech pewnie też, ale B20 tuning w internetach to temat rzeka więc nie będę przynudzał.
Wesołych Świąt
Sambo

Re: 144 1973 Francesca

: 10 stycznia 2024, 21:38
autor: Sinuspi
BASSRIDE pisze:A ja bym chętnie poczytał o tuningu takiego b20, właśnie jedzie do mnie ze Szwecji taki piec i bardzo jestem ciekawy co mógłbym w nim dlubnąć żeby Pan Swensson był żwawszy
sambo pisze:
jinx pisze: A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem? ;)
Proponuję na początek wałek D lub K i jakiś układ zapłonu elektroniczny.
Podwójny gaźnik i wydech pewnie też, ale B20 tuning w internetach to temat rzeka więc nie będę przynudzał.
Wesołych Świąt
Sambo
Żeliwny dziadek na sterydach. Najszybciej i najnowocześniej wstaw silnik elektryczny a piec jako generator prądu :P ;)

Re: 144 1973 Francesca

: 21 stycznia 2024, 21:45
autor: BASSRIDE
Możliwe że mógłbym zdobyć kompletny zestaw gaźnikow SU do volvo sport. Dwa osobne kolektory, aluminiowy i zeliwny , duża oslona na nie , kompletne gaźniki SU i ciegna do nich. Cały zestaw.
Daj znać czy Cię to interesuje