Re: 144 1973 Francesca
: 19 grudnia 2023, 20:55
Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)
A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem?sambo pisze:Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)
2.3 turbojinx pisze:A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem?sambo pisze:Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)
I to jest dobre podejście! A nie swapy na jedno i to samojinx pisze:Nie nie, jeśli się bawić, to tylko w modyfikacje oryginalnego pieca w elementy z epoki - Stage I albo Stage II Volvo Competition Service
Proponuję na początek wałek D lub K i jakiś układ zapłonu elektroniczny.jinx pisze:A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem?sambo pisze:Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)
sambo pisze:Proponuję na początek wałek D lub K i jakiś układ zapłonu elektroniczny.jinx pisze:A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem?sambo pisze:Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)
Podwójny gaźnik i wydech pewnie też, ale B20 tuning w internetach to temat rzeka więc nie będę przynudzał.
Wesołych Świąt
Sambo
Żeliwny dziadek na sterydach. Najszybciej i najnowocześniej wstaw silnik elektryczny a piec jako generator prąduBASSRIDE pisze:A ja bym chętnie poczytał o tuningu takiego b20, właśnie jedzie do mnie ze Szwecji taki piec i bardzo jestem ciekawy co mógłbym w nim dlubnąć żeby Pan Swensson był żwawszy
sambo pisze:Proponuję na początek wałek D lub K i jakiś układ zapłonu elektroniczny.jinx pisze: A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem?
Podwójny gaźnik i wydech pewnie też, ale B20 tuning w internetach to temat rzeka więc nie będę przynudzał.
Wesołych Świąt
Sambo