Tak na oko to wydaje się że nie, chyba że gdzieś pękł po drodze do tego... czegoś, gdzie się podciśnieniowe wężyki zbiegają, już po stronie pasażera, ale może faktycznie spróbuję to rozebrać do zera i sprawdzić.bnw pisze:Ad 2) A nie odpadł Ci po prostu wonsz od podciśneinia?
Hmm, tam jest taki panel pod kierownicą i w nim są zaślepki, nie wiem po co - taka okrągła, zamykana klapką owalną mniej więcej, oraz podłużna prostokątna, faktycznie wycelowana w nabiał Ale nic tam podpięte nie ma, zastanawiałem się po co to - nawet myślałem, czy tej okrągłej nie wykorzystać na zamontowania wskaźnika temperatury oleju 52mm, ale bez sensubnw pisze:Ad 3) Byłbyś zapytał o to tydzień temu, to bym Ci porobił foty, jak leżały na podłodze w garażu.... Wydaje mi się, że powinna, jeśli to późne 740 (bez kwadratowych zegarów), są jakieś drobne różnice estetyczne na pewno (kształt kratek chociażby), ta z 740 u mnie miała dodatkowy nawiew na wysokości krocza kierowcy i o ile pamiętam dziurwę na cięgło ssania?
Po zastanowieniu, taki dodatkowy nawiew w pewne okolice to chyba świetny pomysł, muszę sprawdzić możliwości zamontowania go