Strona 598 z 599

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 02 marca 2024, 19:48
autor: Volvo 745 turbo
Wszystkie 760 i każde 740 bez turbo na rynek amerykański.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 02 marca 2024, 22:51
autor: kapsel
Dziękuję za odpowiedź.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 19 marca 2024, 23:56
autor: dom?n
Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 20 marca 2024, 13:38
autor: Sinuspi
dom?n pisze:Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?
Niektóre ory zacioski są zdewastowane korozyjnie i ekploatacyjnie, że warto kupić zamiennik, choć bywa, że Chińczyk był pijany jak robił formę w zamienniku.
Taki Gość co ma warsztat z regeneracją jak mu pokarzesz zaciski powie co o nich sądzi.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 20 marca 2024, 18:28
autor: Maciek4530
dom?n pisze:Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?
Ja bym kupił, wyjął tłoczki, zmienił gumiaki i złożył zgodnie ze sztuką po takim odświeżeniu :) Jednak nie ufał bym 30+ letnim elementom tego typu.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 24 kwietnia 2024, 10:57
autor: xjtdi
Maciek4530 pisze: 20 marca 2024, 18:28
dom?n pisze:Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?
Ja bym kupił, wyjął tłoczki, zmienił gumiaki i złożył zgodnie ze sztuką po takim odświeżeniu :) Jednak nie ufał bym 30+ letnim elementom tego typu.
Dokładnie, stara, 30-letnia guma może już nie być za dobra. Problem z zaciskami jest taki, że ulegają one zużyciu eksploatacyjnemu i korozji. Ja w zeszłym roku przekopałem się przez hamulce jednej z swoich 740, efekt był taki, że kupiłem nowe tylne zaciski w zamienniku i zregenerowałem przednie dwutłoczkowe. Z tylnymi zaciskami był taki problem, że były tak wyrobione te powierzchnie, gdzie opiera się klocek, że nowe klocki miały duży luz a to sprzyja piszczeniu. Przednie zaciski okazały się być w dobrym stanie, zmieniłem tylko gumki przy czym kupilem dwa zestawy najpierw autofren i te się nadawały tylko do wywalenia do kosza, na drugi ogień kupilem frenkit i te już nadawały się do montazu, czas pokaze co były warte. Poki co hamulce przód tył pracuja idealnie, chińskie zamienniki tylnych okazały się całkiem ok.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 06 maja 2024, 23:27
autor: ajzol
Czy ktoś może mi potwierdzić, że wąż od zaworu nagrzewnicy do króćca na głowicy to 3507412?
Mój ma właśnie taki numer ale w necie widzę, że taki wąż jest dłuższy. Mój opierał się praktycznie o rurkę od EGR i w tym miejscu pękł.
B230fk z klimą '95.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 07 maja 2024, 16:52
autor: Maciek4530
ajzol pisze: 06 maja 2024, 23:27 Czy ktoś może mi potwierdzić, że wąż od zaworu nagrzewnicy do króćca na głowicy to 3507412?
Mój ma właśnie taki numer ale w necie widzę, że taki wąż jest dłuższy. Mój opierał się praktycznie o rurkę od EGR i w tym miejscu pękł.
B230fk z klimą '95.
Wątpię że ktoś strzeli z ręki taką informacją - natomiast w katalogu na schemacie myślę że raz dwa ogarniesz co jest nie tak. Myślę że ktoś skrócił i się przetarło :) Ew. Kupisz i utniesz :D

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 09 maja 2024, 19:14
autor: ajzol
ok, temat węża ogarnąłem alternatywnie.

Pytanie pilne II.
Jaka jest prawidłowa długość drążka kierowniczego dla 940 '91?
Pojawiają się 268, 285, 293mm
?

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 09 maja 2024, 21:38
autor: Sinuspi
ajzol pisze: 09 maja 2024, 19:14 ok, temat węża ogarnąłem alternatywnie.

Pytanie pilne II.
Jaka jest prawidłowa długość drążka kierowniczego dla 940 '91?
Pojawiają się 268, 285, 293mm
?
Dla Lemingów w 940 - są nadlane żeberka aby mógł odróżnić tzn policzyć jeśli umie w sumie do 4.