Poszukując silnika do T4 trafił się taki rodzynek..
Oryginalna wersja Kamei Club Van. Jeden ze stu na świat..
W tamtych czasach nazywany biurem na kołach Elektrycznie sterowane fotele kapitańskie, klimatyzacja, dwa szyberdachy, lodówka, ekspres do kawy i inne wypasy. Do tego pakiet ospojlerowania i 2.5litrowy 5cylindrowy silnik benzynowy )
Co najciekawsze.. było ich tak mało, a silnika szukałem.. właśnie do takiego samego Można powiedzieć że 2% światowej produkcji przeszło przez moje ręce
Re: Ciekawe samochody innych marek
: 13 marca 2019, 08:25
autor: konradko
Fotelem kapitańskim bym tego nie nazwał, chyba że mówimy o piratach z Somalii
Re: Ciekawe samochody innych marek
: 25 marca 2019, 20:07
autor: MacMru
Przyszła wiosna, to może ktoś będzie chciał "nacieszyć oczy" kabrioletem ... też rwd
np. takim:
Re: Ciekawe samochody innych marek
: 25 marca 2019, 20:09
autor: MacMru
... lub takim:
Re: Ciekawe samochody innych marek
: 25 marca 2019, 21:05
autor: endriugto
MacMru pisze:... lub takim:
Opowiadaj co to za pojazdy. Ten pierwszy to fiat a ten drugi to jakiś sam?
Re: Ciekawe samochody innych marek
: 25 marca 2019, 23:32
autor: MacMru
Pierwszy Fiat 124 Spider - 1976 rok, a drugi tzw. replika, na bazie VW 1200 "Garbus", udająca (moim zdaniem, estetycznie „dość udanie”) MG TD - lata produkcji od 1948 do 1952
Re: Ciekawe samochody innych marek
: 23 kwietnia 2019, 21:48
autor: bnw
Pytanko - czy ktoś z Was miał do czynienia z Saabem 900 z silnikiem B204L (turbo 16V)? Chodzi mi po glowie jako daily driver w NL, bo można za 1000-1500 euro zanabyć takie auto w znośnym stanie w wersji cabrio. Czy jeździ to podobnie do B204FT w 960?
Re: Ciekawe samochody innych marek
: 29 kwietnia 2019, 11:34
autor: macie kesz?
bnw pisze:Pytanko - czy ktoś z Was miał do czynienia z Saabem 900 z silnikiem B204L (turbo 16V)? Chodzi mi po glowie jako daily driver w NL, bo można za 1000-1500 euro zanabyć takie auto w znośnym stanie w wersji cabrio. Czy jeździ to podobnie do B204FT w 960?
Miałem Cabrio z tym silnikiem. Jeździ bardzo przyjemnie.. jeśli w ogóle jeździ. Na "dzień dobry" sprawdzać trzeba panewki, tak jak olej czy filtry. Nie wiem jak w NL, ale w Polsce dzielą się na te, które będą zaraz wymagać ich wymiany oraz te, które już są po tej kuracji.
Ogólnie silniki do 94 roku bodajże są wytrzymałe. Po w/w serwisie sprawują się ok. Ponadto podatne na wszelakie tuning.