Przedstawiam Wam swoje pierwsze Volvo produkcji czysto szwedzkiej. Jest to 944 z 95r w paskudnym nadwoziu sedan. Motor b230fk zespolony z automatem AW. Auto ma prawie ćwierć miliona przebiegu, w 2013 przyjechało ze Szwecji. Stety, niestety wpadło w ręce młodzieńca, którego było stać na KAR AŁDIO w tylnej półce ale dzięki temu, nie zostało mu na rejestrację auta i zbytnio nim nie poszalał
Auto kupione szybko, bez chwili zastanowienia. A miało być e34...
Wrzucę kilka zdjęć, jakiego go pod domem zastałem (sprowadził go mój ojciec, ja byłem w tym czasie w trasie).

Plany co do auta mam ambitne, nie będę ich tu szczegółowo ujawniał, nie jest to jakaś tajemnica, ale nie chcę krakać, chciałbym to w ciągu 2015 ogarnąć. Auto ma zachować klasyczny wygląd, ma być w pełni funkcjonalne ale nie wolniejsze niż T5 i pozwolić na jakieś zabawy podczas trackday's.
Nie znam się na tych autach kompletnie, przesiadłem się z v70 Igen. Trochę Was pomęczę, ale postaram się śmiecić tylko tu, w swoim wątku
I tak:
1. Co to za spust? Jakaś samoróbka? (Jest idealnie na środku zdjęcia.)

2. Niestety, mam 100% brak szpery.

3. Czy te dwa ucięte kabelki znaczą, że ktoś pożyczył sobie czujnik temp. zewnętrznej?

4. Świeci mi się kontrolka przepalonej żarówki, już gdy włączę postojowe. A wszystkie do cholery świecą. Możliwe, że to kwestia którejś żarówki albo oprawki? No albo świeci, albo nie...
5. Wczoraj zauważyłem, że zmieniając kierunek nawiewu syczy coś delikatnie spod deski... Sterowanie klapkami jest tu podciśnieniowe? Czeka mnie zwalanie dechy?
Wiecej zdjęć już po świętach. Dotychczas wymieniłem tylko bat anteny, założyłem radio i odkurzyłem, odszczurzyłem środek. Teraz czas na glinkowanie, wosk, jedną zapraweczkę itp itd